U KONTURAMA

01.10.2022.



slika: digital art


Tog dana kad je „bezdan uzvratio pogled“ i ja sam skupila svoje komadiće, krhotine neke davno potopljene amfore i sad dočekujem mlade lastavice koje mi nose one izgubljene bisere na dar.

Bilo je to vrijeme zanesenjaka, mračnih koridora, neuhvaćenih jutarnjih suza, sumnjivih društava i točnih predviđanja nečijih sudbina, samo ne ... moje sudbine, a iznenadila me moja vlastita sudbina.

Svaka vrsta nije nastala sama od sebe, a negdje oko pola 4 ujutro dovlačili smo svoje sjene ili su one dovlačile nas, bez jutarnje kavice, one sneno probuđene, već okusi puni dima, daleke glazbe i nerazumljivih riječi nejasnih lica pa se pitam koliko godina treba da se kupi nova sudbina?

Ispustila sam neke godine iz ruku, to je bilo vrijeme, oblaci nisu bili oblaci, već neke mrlje na nebu, a u toj priči ja sam dobila „epur si muove“.

Ništa ne može zadržati tu rijeku života, pokušavamo je pretočiti u stihove, filmove, glazbu, ali to i dalje teče i teče ... nezaustavljivo... prekrasno....u konturama.



napisano: 07.09.2005. u 22:33h


http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

@Copyright Jadranka Varga - Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (9) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.