PRETAKANJA

16.08.2022.



slika: digital art Le Monde de Keelan


Opet sam izašla izvan svojih granica, ostavila sam za sobom narfa koji je ležao bezbrižno na krevetu razmišljajući o svojoj svakodnevici, dok sam ja odlutala uz obećanje da ću se vratiti oslobođena.

Čije obećanje? Tko mi može obećati tu slobodu, ako je ne nalazim u sebi i ako si ne dozvoljavam biti slobodna?

Besmisleno je ne iskoristiti tu slobodu, besmisleno je iskoristiti je uludo. Iza ponovnog napada na logičnu stranu moje pameti, olakšala sam trnovit odgovor sama sebi.

Jesam li zakoračila u svijet obmana, predrasuda, laži i nepovjerenja?

Jesam... definitivno... sve se to nalazi u jednom domino-pokretu, pokreneš jednu kockicu, sve padaju.

Uranska intuicija je zaustavila taj loš putokaz, a plutonske oči su progledale.

"maš nešto dragocjeno na dlanu, nešto što ti je otvorilo sebe." reče mi unutarnji glas i shvatila sam, imam nečije povjerenje, zlatnije od Sunca i sjaniije od najljepše mlade zore i dok to imamo, bogati smo, tada imamo spretnost života, nema uobičajene težine postojanja, ako živiš u tami nepovjerenja.

Ponovno sam izašla u ovo jutro ista, ali drugačija, sloboda je i odgovornost što činimo u toj slobodi, odgovornost za naše postupke, sloboda ne znači biti neograničeno neodgovoran, naprotiv, iz morske pjene rasuli se odgovori i pokucali mi na vrata... otvorila sam širom ta vrata i pustila prave odgovore da se nastane u mom srcu... bez sumnje, bez spuštenih pogleda, ako pričam nešto, a i sama ne znam što pričam, morala bih zapisivati da se sjetim kasnije što sam rekla.

Prošla je i ova noć, pitomi čovjek kraj mene jutros je mirno sjedio u autu i razgovarao kao svakog jutra, ali nije bilo isto.

Zahvalna sam sebi što sve negativnosti uvijek vraćam sebi bez da ih katapultiram u srce drugoga, negativnosti kao oblak prašine raspršile su jasnu sliku, odnijele sve amulete u nepovrat, a tajna vrata kroz koja sam pustila te odgovore koji su se rasuli iz morske pjene ostaju i dalje širom otvorena – za povjerenje.

Povjerenje za povjerenje, dragocjenost, zlatnik na dlanu... život iz srca.



napisano 09.03.2007. u 7:15h, na portalu iskrica-weblog pod naslovom "Pretakanja (vrlo osobno)", a iz 1. zbirke "SJENA DUŠE"
http://iskrica.tportal.hr/weblogs/post.php?web=1461&log=158690&order=desc



http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN 978-953-7673-60-4
@Copyright Jadranka Varga - Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.


Citat čl. 229. st. 2. Kaznenog zakona:
„Novčanom kaznom ili kaznom zatvora do tri godine kaznit će se tko bez navođenja imena ili pseudonima autora objavi, prikaže, izvede, prenese ili na drugi način priopći javnosti tuđe djelo na kojemu je označeno ime ili pseudonim autora ili na nedozvoljen način unese dijelove tuđeg djela u svoje autorsko djelo ili dozvoli da se to učini.“

napiši nešto, ako želiš: (7) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.