NAJAVA MOJE 18. KNJIGE

07.06.2021.



Dragi svi koji čitate moju poeziju, želim ovom prilikom najaviti moju novu knjigu proze koja će uskoro biti izdana na portalu

https://digitalne-knjige.com/

Moja 18. knjiga

„MARIONETA IZ PROŠLIH VREMENA“

je knjiga proze i nastala je u razdoblju od 2010. do 13.05.2021. To je posebna zbirka proze i obuhvaća istinite priče iz mog osobnog života koje su pisane u tom razdoblju i koje me vraćaju onim temama što me zaokupljaju, a to su teme o životu, snovima, osobnim doživljajima, ulasku u moj tajni svijet mašte i snova pa mislim, da ću i tim istinitim životnim pričama uspjeti doći do srca i duše mojih dragih čitatelja.

Recenzenti ove zbirke su moja draga prijateljica

Angelija - Anđa Jotanović, književnica i blogerica iz Rijeke

i dragi prijatelj dr. Zlatan Gavrilović Kovač, književnik i bloger iz Australije Z L A T A N

koji su nepogrešivo dodirnuli samu bit onog što sam htjela poručiti i reći ovom knjigom

„MARIONETA IZ PROŠLIH VREMENA“




napiši nešto, ako želiš: (13) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.