MOSTOVI

09.04.2021.



(slika: digital art)

Sve dostupne mogućnosti
iscrpljene su,
sivo nebo mi nije
naklonjeno ovih dana
od rane zore
do maglovitog sumraka,
a u svili srca
nešto se nakupilo,
pohabani otisci tvojih prstiju
ne donose mi smiraj.

Uzimaš li još uvijek
uz udisaj zraka
i dio mog srca,
ulazi li još uvijek
taj dio mene
do tamnih komora
gdje se skrivaš?

Mislila sam da si spalio
sve mostove iza sebe,
ali na prstima dođoh do ponora
i vidjeh tanku crtu plavetnila
koja pruža srebrnu nit
za koju se još mogu uhvatiti
i krenuti prema tebi,
tanka je i jedva vidljiva,
ali tu je.

Dužina tvoje sjene je jasna,
moja se poigrava i nestaje,
pojavljuje se i ostaje
jutro me obasjalo mutnim sjajem,
bez onog mira u tom nemiru
i polako počinjem zatvarati oči
i ponovno lutati
između tanke srebrne linije
prema tom mostu
kojeg mi pružaš za prijelaz.


napisano 03.08.2004. u 12:40h | na portalu iskrica weblog, a iz 1. zbirke "SJENA DUŠE" 180. strana

http://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=29664

i 24.10.2009. objavljeno na portalu Magicus
http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=32586


http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

https://blog.dnevnik.hr/zajednoprotivplagijata/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem ISBN 978-953-7673-60-4 Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (18) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.