DUŠA ANĐELA

25.03.2021.



slika: digital art

Još su moje misli na oltaru tuge,
još sam u sebi zatvorila Dušu
i ne pričam o njoj nikome.

U sjeni koja me slijedi
rastočio se svijet,
odnio je misli,
da se pogađaju sa Svemirom
i odnesu me u ovoj noći
koja se kao pritajen ljubavnik
uvlači u snove
zaboravljajući prolaz
do Svijeta sjena.

Kao da me tu nema,
kao da sam prolaznik
sama u sebi,
kao da sam tamo
gdje ne želim biti,
a tijelo samo dopušta
taj prizor - nijemosti tišine.



napisano: 24.3.2014. u 12.30h iz 6. zbirke "DUŠA ANĐELA"


http://www.digitalne-knjige.com/varga6

ISBN 978-953-8054-20-4 za tiskanu knjigu; Format: Exe (izvršna datoteka) za digitalnu objavu ISBN 978-953-8054-21-1




ova svjećica gori za jednu dušu koja je danas, 25.3.2021. u 15h zbog korone otišla putem Neba, imala je samo 45 godina

neka joj duša počiva u miru Božjem

ponosna sam što sam radila sa njom i što je bila dio mog poslovnog života

napiši nešto, ako želiš: (11) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.