VEZE

14.03.2021.



(slika: digital artist)

Gledaš me
nekim novim pogledom,
u dlanu čuvaš tajnu
stvorenu sinoć za vrijeme sna.

Zamagljeni Mjesec
prolutao je mojim snovima
i zaustavio se negdje u daljinama.

Nikad nemoj baciti
daljinama naše snove,
jer ako vidiš u magli lik,
to je kao kad se kristal
rasprši na vjetru
i konture ocrtavaju moje ime.

U plavoj mi kosi
pokret tvoje ruke,
u srcu te nosi
duša puna sna.

Svjetlo je hladno
kad sam sama,
mekana je tama
kad si uz mene.

U dubini oka
otvara se putokaz,
da iz lunarne staze
izniknu znakovi za mir u srcu.

I tada, u bijeloj vodi nemira,
zaroni u prazninu bezdana
pa se vrati sa tišinom u srcu
i ne zaboravi,
uvijek ćeš čitati
svoje ime na mom licu.


napisano: 17.03.2009. u 20:57h na portalu Iskrica-weblog, a iz 8. zbirke poezije "MOJ TAJNI SVIJET"
http://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=299525


http://www.digitalne-knjige.com/varga8.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem ISBN brojevi su: 978-953-8054-81-5 Format: Exe (izvršna datoteka) ISBN 978-953-8054-82-2 Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove pjesme u prozi ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (24) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.