UTORAK

02.03.2021.



slika: digital artist


...i jutros sam se rastočila u nepoznate elemente postojanja sa željom lutanja u slobodnom prostoru i bezvremenskom tijeku pulsirajućih zvijezda.

Mekana svila Svemira još obavija ovaj lijepi grad gdje sam rođena i gdje živim moj lijepi život, a Nebo mi je jutros naklonjenije, nego proteklih dana, mudro me promatra i daje pozitivan predznak ovom utorku.

Pokušala sam mislima oblikovati neku rečenicu, ali i ona se rastočila u nepoznate elemente i simbole, dok kraj mog boka spava snena duša, a za to vrijeme je mistik u meni proučio zadanu šifru ovog kasnog listopadskog dana.

Utorak, grad koji spava, najava kišnih oblaka i južnog vjetra, potrebna mi je ta toplina sa juga, da raznese ove hladne bedeme sjevernog vjetra koji me danima rastače u krhotine i razbacuje na sve strane svijeta.

Iznad našeg kreveta slika pergamenta gdje je zapisano glagoljicom "zdravo, Marijo" i ta čudna slova djeluju mistično, ali mi je mističnija moja duša koja još uvijek ne prepoznaje svoje dubine, jer iz svih znakova koje ih je Bog pred mene stavio postoji labirint nepoznatih čiji krajnji cilj vodi u dubinu duše.

Znam, da ćeš mi pomoći u dešifriranju tih simbola i znam da ćeš me nomadski opet odvesti u svoje priče iz davnine, a još uvijek tamo gdje je bio moj bok tvoja glava zauzima svoje mjesto u zemlji snova.

Znakovit mi je ovaj utorak i ovo lijepo vrijeme kad očekujem mekani južni vjetar sa granica mog postojanja.


napisano: 20.10.2009. na portalu Magicus, a iz moje 5. zbirke poezije "NA TRGU PTICA"
http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=32281


http://www.digitalne-knjige.com/varga5.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem ISBN 978-953-7889-83-8 Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (30) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.