SNOVI, NEOTVORENA BOŽJA PISMA

23.02.2021.



slika: digital artist

Cvijeće se noćas sklopilo do dna,
da pričamo ja i moja Duša
i nježno me odvelo u beskraje sna,
dok Bog naš tihi šapat sluša.

Pročitala sam Njegova pisma neotvorena
i odgonetnula sam ta zlatna slova,
a Duša je opet saznala za što je stvorena
pa se zato i niže pjesma ova.


slika: digital artist

Cvijeće će danas opet mirisati
kao što je mirisalo onog jutra
kad sam pogledala u tvoje oči
i u njima vidjela moje bolje sutra.

Snovi su mi te najavili,
jer mi je Bog poslao pismo neotvoreno
prepuno tajnih rečenica o ljubavi,
da je tvoje srce za moje stvoreno.


slika: digital artist

Snovi su pisma Božja neotvorena
i zato ih uvijek čitati trebamo,
jer će nam Njegova poruka pomoći,
da svoju Dušu nikome ubiti ne damo.

Iz takvih pisama neotvorenih
čitala sam mnoge zanimljive tajne
zato sad kroz život kročim slobodno
i Bog uvijek gleda u moje oči sjajne.


slika: digital artist

Hvala ti što si ušao u Njegova pisma
kad ni sam nisi znao gdje si,
hvala ti što si dolutao do mog doma
i hvala ti što postojiš i što baš takav jesi.



slika: digital artist


napisano: 15.3.2011. u 07.30h, iz 2. zbirke "PREDVORJE BIJELE TIŠINE"
http://shadowofsoul.blog.hr/2011/03/1629050208/snovi-neotvorena-bozja-pisma.html

http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=59840

http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=77480


http://www.digitalne-knjige.com/varga2.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem ISBN 978-953-7889-28-9 Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (35) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.