MOJA NAJBOLJA PRIJATELJICA

31.01.2021.



tiho je otišla u Nebo u ranu zoru 31.1.1993.





u plamenu sadašnjosti
neka gori srce moje
kao što je od davnina
nešto gorjelo
pa se ugasilo



dok je bila uz mene
moja najbolja prijateljica,
imala sam cijeli svijet,
a sad tog svijeta više nema,
ostala je samo
moja sjena koja čeka

zov tišine,
način lutanja
između napuklih glasova,
sve se to događa
u momentu smiraja


slika: internet

taj april je čudan i hirovit,
probojan i vjetrovit
i uvijek kad su
zamirsali jorgovani,
u maju su me dočekali,
jer mi je za svaki rođendan
nosila plave jorgovane na dar

cijela soba je mirisala po njima,
njena čokoladna torta na stolu
i uvijek me zvala u 12:10h,
da mi čestita rođendan
i rekla bi: "imaš jorgovane u sobi" ...


slika: internet

a onda su došle crvene ruže
koje sam ja njoj nosila
za imendan 21.6.
pa za njen rođendan 15.10. ...
te crvene ruže
koje i danas mirišu
posebnim mirisom
onih uspomena
kojih se uvijek volim sjetiti


slika: Slavica

naučila me voljeti
crvene ruže, bijele ruže,
žute ruže,
naučila me voljeti
ruže svih boja

otišla je,
ali dio nje ostaje
provjeravajući i dalje
je li to onako
kako je ostavila...

otišla je,
ali opet dio nje
i dalje će biti...

utihnula su zvona,
zaspao je dan,
noć se povijala
prema meni
i prekrio me san


napisano: 14.04.2018. u 15:00h iz moje 15. zbirke SKRIVENO U MOMENTU SMIRAJA


http://www.digitalne-knjige.com/varga15.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem ISBN broj: 978-953-48599-2-6 Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (20) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.