PORUKA

13.01.2021.



slika: digital art


Bojiš li se ruku mi dati,
sad kad te gomila gleda
ili ćeš po strani stajati
i reći: “Netko mi to ne da?“ cry

Hoćeš li mi se pridružiti
u ovoj hladnoj zimi
ili ćeš samo šutjeti
tiho se diveći mojoj rimi? sretan

Znam takve koji šute,
zbog drugih bi izgledali lijepo,
a u glavi svojoj nešto mute
i za krdom uvijek idu slijepo. eek

Bojiš li se ruku mi dati
sad kad te gomila ne gleda
ili ćeš samo nijemo stajati,
jer sad nema onog
tko ti to ne da?
mah

napisano: 10.01.2021. u 12:50h iz 19. neobjavljene zbirke poezije u nastajanju

sad sam dobila probni primjerak moje 17. zbirke poezije - gotova je... moj izdavač gsp. Nenad Grbac sa portala

https://digitalne-knjige.com/

je to opet napravio - SAVRŠENO! sretansretansretan

napiši nešto, ako želiš: (23) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.