Z I M A

03.12.2020.



Ma, moram ponovo dignuti ovu pjesmu, objavljena je 13.01.2021. na portalu "CENTAR KULTURE" https://www.centarkulture.com/

https://www.centarkulture.com/zima/?fbclid=IwAR2Jbwj5Yq5mdm8rNc95sKirFDfGaQfRZIO2xqjxtuBkAZnPd74r7fc9DGA



slika: digital art

Zima... bijelo…
pahuljice tiho padaju sa neba,
a dok ljudi govore i prolaze
one se povijaju i odlaze.

U srcima ljudi skrivaju
svoje misli najtajnije,
sa neba tišina silazi
i pokriva me u moje najtamnije.

Nebo ne nosi nikakve poruke,
samo pahuljice tiho padaju,
dok se moje ruke u tišini
molbi i nadi sklapaju.

Crvene ruže u mislima
skupljaju se kao ptice oko mene
sa sjevera hladan vjetar dolazi
rasprostirući moje tajne sjene.

Ujutro će zimska zora
zabijeliti još jedan novi dan,
a ja ću se sakriti ispod snijega
sanjajući onaj davni san.

Sjeverni vjetrovi su stigli
i zapuhali oko doma mog,
polegli po suhom lišću
u sumračju dana tog.

Sjaj u očima i ove zime
hoće li biti kao mirna voda
ili ću se ipak zagrljaju nadati
onog dana kad stigne sloboda?

Zima ... bijelo...


napisano: 02.12.2020. u 13:00h, iz 17. zbirke poezije "BIJELI PUT"


http://www.digitalne-knjige.com/varga17.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem ISBN broj: 978-953-354-278-2 Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (41) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.