OSTALA SAM UVIJEK ISTA

24.10.2020.



slika: digital art


Ispisao si stranice mog života svojim plavim slovima, a iz moje duše već dugo godina nije poletio bijeli oblak i ostao među zvijezdama.

Onog dana kad sam svjedočila vjenčanju moje duše i sjene zavirila sam u tajnu svilene tame Svemira.

Još uvijek je nesigurno tlo gdje moje stope ostavljaju svoj trag, još uvijek se sjećam obećanja mojoj smrtnoj majci, još uvijek si tema nekih davni misli, ali nisam ti već dugo naklonjena.

Najviše sam te voljela kad si bio nježan i nemoćan, najviše me nije bilo kad te nije bilo.

Ostala sam sama, u tamnom moru previše me ima, u nama me više nema, a uzmeđu dva udisaja, između dva treptaja srca, između sna i jave, ostajem ista....ostala sam uvijek ista.

Moj krug je zaokružen zlatnim rubom našeg vremena, ali ispunjen je drugim plavim očima, jer te oči, tako jasne i bistre, tako iskrene i čiste, daju ovoj pustoši snen pogled, daju mom životu biserni sjaj.

Ne skrivam se više od tebe i ne krijem se u vječno sjenovitom svijetu tvojih iluzija, praznih obećanja i snenih lutanja.

Znaš da ću sa stilom uzeti svoj komad životnog zlata i znaš da ću uvijek sa stilom - ostati ista.



napisano: 01.04.2010. u 20.10h na portalu Magicus, a iz 1. zbirke "Sjena duše"
http://www.magicus.info/pr2.php?id=41774


http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=57110

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem ISBN 978-953-7673-60-4 Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (31) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.