CVIJET KRAJ IZVORA JE ... "SJENA DUŠE" 9 GODINA KAKO JE KNJIGA TISKANA

20.07.2020.



slika: digital art


Duše su izvršile
izbor nad ljudima
i jedna je odabrala mene,
pokretni most između dva svijeta,
između jarke sadašnjosti
i mračne prošlosti
rastjeruje mrak zaborava.

Zar sam posljednja
koja mora osjećati
sve titraje u tvom srcu?

Zar sam karika prvog
i posljednjeg niza
u kojeg uplićeš svoje prste
i zar samo mene
miluju tvoje riječi?

Pijem vodu iz tvoje ruke,
a cvijet pokraj izvora
uzalud pokušava dobiti malo sunca
kad ga kriju
velike krošnje drveća.

Hoće li taj cvijet uvenuti,
hoće li izdržati
toliku tamu oko sebe?

Penjem se prema
visokom brijegu
gdje me čekaju
neke dobre duše
i u velikom i u malom svijetu
događaju se iste bitke,
usponi i padovi.

Moj korijen se nalazi
u tvojim rukama,
ti znaš kako ugasiti tu vatru
i rastjerati tu tamu.

Predivna noć ustupila je
mjesto ovom jutru
u kojem se nalazim
još umornija od jučer,
isto udaljena od svega,
isto u potrazi za svim.

Zašto?

...jer nisi kraj mene
niti ćeš to ikada biti.



napisano krajem 2003., a objavljeno 06.04.2007. u 22:37h na portalu iskrica-weblog
https://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=164167


autorica naslovnice: Zorica Visković

Na današnji dan, 20.7.2011. je prvi puta tiskana moja 1. zbirka poezije "SJENA DUŠE" - 448 stranica


slika: Nenad Grbac
http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

ISBN 978-953-7673-60-4 kod NSK


Naslov: Jadranka Varga, Sjena duše

Izdanje: Zagreb, 2011.

Autorska prava: Jadranka Varga

Nakladnik: http://www.digitalne-knjige.com/

Tisak: Grafika d.o.o., Grafičko-nakladnička djelatnost, J. J. Strossmayera 295, Osijek, +385 31 310 300; +385 31 310 303

Urednk: Nenad Grbac

Recenzent: dr. Zlatan Gavrilović Kovač

Lektorica: prof. Olgica Smolčić




slika: Shadow

KNJIGA JE DO SAD BESPLATNO DOWNLOAD-ana I PROČITANA 1652 PUTA


napiši nešto, ako želiš: (11) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.