OTAC MOJ, ANĐEO ČUVAR

21.06.2020.



slika: digital art

imao je duboke tamne oči,
uvijek je sjena bila u njima
kao da se bojao života,
ali živio ga je dugo
pazeći na mene
kao ptica koja me krije
ispod svoga krila

bio je brižan i dobar,
strogošću je pokazivao ljubav,
osjećaje je krio duboko u sebi
da povrijeđen nikad bio ne bi,
jer ta osjetljiva duša
još i danas moje misli sluša
i čuva me u tišini
pa kao anđeo bdije,
da se ne izgubim
u ljudskoj divljini

otac moj,
taj čovjek brižni,
ostat će mi
u vječnoj uspomeni




napisano: 07.02.2020. u 20:35h - iz 16. zbirke; nakon 11 mjeseci iza tatinog odlaska u Nebo, otišla je i mama za njim, a ja sam kao ovo drvo na slici - ostala sama u pustinji života - (in memoriam na mog tatu: 02.12.1904. - 19.02.1992.)


http://www.digitalne-knjige.com/varga16.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem 978-953-354-254-6 Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (10) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.