SAMO NJOJ!

08.06.2020.



gledam je... prekrasna je... bijela, blistava, samo moja ...


slika: internet

Vidjela sam te jednog jutra
dok sam listala dnevne novine,
iako sam mislila da ću sutra,
ostvariti svoje tajne snove

Zaiskrila si na monitoru kao vila
i dok sam se u čudu pitala,
već si srce obavila kao nježna svila
a ja sam ti se cijeli dan divila.

Popodne smo te otišli uzeti,
sretno smo došli tamo gdje si stajala
i kad smo te konačno uspjeli platiti,
nisam ni sanala koliko si bijela.

Draga moja, jedina moja veš mašino,
znaj, da ću te sa poštovanjem čuvati
i kad ti nekad ne bude baš fino,
tvoj sjaj ću zauvijek u srcu čuvati.

Zato, draga moja, jedina i predraga,
kad te večeras opet sretna upalim,
znam da ćeš prema rublju biti blaga,
ja te, evo, srca puna ljubavi molim.


napisano: 22.05.2010. u 19:22h na portalu Magicus, iz 14. zbirke poezije "RUŽA MOG SRCA"
https://www.magicus.info/ostalo/poezija/samo-njoj



http://www.digitalne-knjige.com/varga14.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem ISBN broj: 978-953-354-146-4 Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

Montage stvorio Bloggif

napiši nešto, ako želiš: (31) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.