GLEDANJE

31.01.2019.



slika: digital artist


kad su titraji srca
letjeli brzo kroz život,
on se umnožio i razvio
do neslućenih visina,
proširio svoje obale
pa nestajao na horizontu

sada je sve nekako daleko
i baš kroz zamagljene dane
možda gledamo sada drugačije
na ono što je bilo nekada



napisano: 04.05.2018. u 09:21h, pjesma je iz moje 14. zbirke poezije
"RUŽA MOG SRCA"


Image and video hosting by TinyPic
http://www.digitalne-knjige.com/varga14.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem ISBN broj: 978-953-3554-146-4 Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove pjesme u prozi ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

IN MEMORIAM - 15.10.1921.-31.01.1993.
za sve hvala mojoj najboljoj prijateljici, mojoj mami Slavici:
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

napiši nešto, ako želiš: (13) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






DAJEM

29.01.2019.



slika: digital artist

Moj život je još jedan
nedovršeni pravac
koji me vodi
iz iluzije u stvarnost
i odvodi u neimenovanu orbitu
oko tajanstvene zvijezde.

Zamagljeni kristal
napunio se čulnim zvucima,
Mjesec tiho plovi ovom noći,
a mene opet nema,
zaplela sam se u mreži
mene u meni,
a srce je na tren
prestalo preskakati
svoje poznate ritmove,

Svjetlost me ne želi,
noć me mami,
a zlatna nit što vodi do tebe
ne vidi se.

Poslala bih šifriranu poruku,
ali ne znam njen "kôd"
i kao poluslijepa
zaobišla sam poticaj
tajanstvene šifre
i zavukla se opet u sebe.

Nema zidova među nama,
majstorskim poljupcem
zavladao si nevidljivim svijetom mojih sjena,
a za svaku našu minutu
dajem tri sekunde više
i oduzimam od sebe – sebe.


napisano: X/2009. na portalu Magicus, a iz 1. zbirke
“SJENA DUŠE”

https://www.magicus.info/ostalo/poezija/dajem-2
i 2013. na blogu:
https://blog.dnevnik.hr/shadowofsoul/2013/01/1631480637/dajem.2.html

Image and video hosting by TinyPic

http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem ISBN 978-953-7889-28-9 Sva autorska prava pridržana.
Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.


Image and video hosting by TinyPic

napiši nešto, ako želiš: (21) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






PRIZNANJE

27.01.2019.




Nermin Delić 17 h "Priznanje za poeziju našeg autora za 1 krug učešća u 6. sezoni Milih Duela. Velike čestitike za ostvareno učešće u prethodnoj sezoni!

Zahvaljujemo se za saradnju i puno sreće želimo u budućem stvaralaštvu! :)

PS. U FEBRUARU ĆE BITI RASPISAN KONKURS ZA MILI DUELI 2019!"

Mili Dueli – s Jadranka Varga.


Pjesma sa kojom sam sudjelovala u natječaju je:


slika: digital art


OPROSTI MI, ŠTO ODLAZIM


Oprosti, što u odlutalom danu
od tvog snježnog daha sad dodirujem
nečije tuđe lice i njegovu kosu,
oprosti, što te nisam odtugovala kako treba,
oprosti, jer ću umrijeti smrću sjene
i prije toga ti napisati pismo
o tome koliko si me volio.

Oprosti, što sam te pokrivala valovima mora
i zato što sam dodirivala
po strunama tvog života neke teme
od čega i gromovi zanijeme,
oprosti, što sam te čekala
u gradu južnog vjetra
i što odlazim bez riječi,
jer sam mjesecima
bila vjerna nekoj slaboj točki,
a ti bosonog i bijedan mislio si,
da sam tvoje duše samo sjena.

Sačuvaj taj plamen,
da u vječnost gleda
i na usnama neke druge
neka pobijedi tog svjedoka,
dok ću ja zaploviti
sjevernim morem moje ljubavi
i otisnuti moju životnu jahtu
s udaljenog doka.

Bez glasa nestajem,
jer sam usnama dodirnula kožu
gdje se ne mogu zavući
onda kad mi je hladno
i ne želim tvoju naklonost ovih dana,
jer mi više nisi u modi,
a tvoje usne ne želim ljubiti gladno.

Iza leđa od granita
umorna sam od ovih snova
koji mi najavljuju život
bačen u apetite tame,
ti si mnogo više učinio
od zore novog dana
i vratio si me na početke mene same.

I sad ću filozofski završiti
ovu priču o nama,
dok pamtim naš susret
kad si me kupio slatkoćom,
a vrijeme je od onda do sada
između nas satkalo mnogo laži
što se izgovaraju lakoćom.

Nedorečena sam u svom plavom snu
i o priči što su je neživi pričali
iz doba kad si crno vino pio
i.... hvala ti, moj mrtvi šapate,
što si ipak u jezeru ljubavi
jasne poruke od mene krio.



napisano 11.05.2005. u 13:57h | na portalu iskrica weblog, a pjesma je iz moje 1. zbirke "SJENA DUŠE"
https://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=53449


http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem ISBN broj:978-953-7673-60-4 Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove pjesme u prozi ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.
Image and video hosting by TinyPic

napiši nešto, ako želiš: (14) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






OBALE

23.01.2019.






slika: digital artist


vilinsko srce

i glazba klavira iz duše

spaja nepremostive obale




napisano: 31.12.2010. u 08:19h, pjesma je iz moje 14. zbirke poezije
"RUŽA MOG SRCA"


Image and video hosting by TinyPic
http://www.digitalne-knjige.com/varga14.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem ISBN broj: 978-953-3554-146-4 Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove pjesme u prozi ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.
Image and video hosting by TinyPic

napiši nešto, ako želiš: (42) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






LICE ŽENE

21.01.2019.



slika: @TEUTA


lice žene

uvijek je tajanstvo

za običan pogled


lice žene

uvijek je prostranstvo

za ljubav


lice žene

uvijek je osmijeh

za njen zaborav


napisano: 16.01.2019. u 20:40h, pjesma je iz moje 15. neobjavljene zbirke poezije

Image and video hosting by TinyPic

napiši nešto, ako želiš: (17) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






PUSTITE ME

19.01.2019.



slika: digital artist


pustite me,

da odnesem ovo slabo tijelo

u prostore samo meni

znane i tajne,

a srce ostavljam

kao otisak duše

koji se uvijek ponovo javlja

i tihim šapatom pokazuje stazu

po kojoj prolaze anđeli

u tajne prostore raja,

gdje se ljubav sa dušom

uvijek ponovo spaja



napisano: 18.10.2010. u 04:44h, pjesma je iz moje 14. zbirke poezije "RUŽA MOG SRCA"


http://www.digitalne-knjige.com/varga14.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem ISBN broj: 978-953-3554-146-4 Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove pjesme u prozi ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (24) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






KRHOTINE

17.01.2019.



slika: digital artist


skupljam krhotine svojih stihova,

zatvaram jednu priču

otvarajući novu,

zavirujem u posebne momente

ovog čudnog dana

i ne sjećam se više

kako si me zvao



napisano: 02.03.2018. u 14:55h, pjesma je iz moje 14. zbirke poezije "RUŽA MOG SRCA"


http://www.digitalne-knjige.com/varga14.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem ISBN broj: 978-953-3554-146-4 Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove pjesme u prozi ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (40) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






ŠAPAT DUŠE

15.01.2019.



slika: digital art

Zaboravljamo često na sebe
i znam se pitati:
“gdje sam tu ja?“

U svakoj situaciji, trenutku, sekundi
duša daje suptilne odgovore
koje nam šapuće intuicija,
rekla bih romantičnije:
šapuće mi anđeo te odgovore,
meni iz mene,
meni govorim ja
satkana od finih tonova,
izgubljena u vremenu
i ponovo pronađena,
jer duša uvijek govori
svojim jezikom intuicije,
nepogrešivo, slabo čujno,
a tako jako…

I želim laku noć
svim mojim anđelima,
prijateljima znanim i neznanim,
neprijatelje ne treba zvati,
oni ionako sami kucaju nepozvani,
a ja ću u mekoj svili noćne tame
zagrliti svoju dušu i dozvoliti,
da mi krilati prijatelj San donese
onu finu koprenu
iza koje tonem
u moju zemlju snova.


napisano: 03.09.2009. 21:13h, pjesma je iz moje 14. zbirke poezije
"RUŽA MOG SRCA"


Image and video hosting by TinyPic
http://www.digitalne-knjige.com/varga14.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem ISBN broj: 978-953-3554-146-4 Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove pjesme u prozi ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.
Image and video hosting by TinyPic

napiši nešto, ako želiš: (44) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






OČI

13.01.2019.



slika: digital art

oči prošlosti

ponekad su blage,

ali i okrutne

pa kad je strava

obuzela moje srce,

zanijemila je noć


napisano: 03.03.2018. u 10:57h, pjesma je iz moje 14. zbirke poezije
"RUŽA MOG SRCA"


Image and video hosting by TinyPic
http://www.digitalne-knjige.com/varga14.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem ISBN broj: 978-953-3554-146-4 Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove pjesme u prozi ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.
Image and video hosting by TinyPic

napiši nešto, ako želiš: (25) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






BESKONAČNOST

11.01.2019.



slika: digital artist

Iz mojih nedavnih davnina
zalutala sam u ovaj život
noseći uspomene
zapisane u memoriji
duboko spremljenoj,
da me prati na onaj dan,
kad se rastanemo
ja i moji životi.

Rijeko, punim Mjesecom obasjana,
kad padaš u dubine ponora
neviđenih slapova života,
izabireš li uvijek
smrtnu ljepotu svog lica
ili se pustiš tom uvijek
divno pulsirajućem trenutku?

Ništa se ne vraća,
a da već nije bilo.

Beskonačnost je tek trenutak davnih trenutaka,
predivna ogrlica bisernih sjaja očiju,
kad se srce predaje srodnom srcu.


napisano: 3.6.2014. u 23:06h, iz 6. zbirke poezije
"DUŠA ANĐELA"


Image and video hosting by TinyPic

http://www.digitalne-knjige.com/varga6.php

https://blog.dnevnik.hr/shadowofsoul/2016/12/1631899197/beskonacnost-iz-6-zbirke-poezije-dusa-andela.html
ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem ISBN brojevi su: ISBN 978-953-8054-20-4 za tiskanu knjigu Format: Exe (izvršna datoteka) za digitalnu objavu ISBN 978-953-8054-21-1 Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove pjesme u prozi ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

Image and video hosting by TinyPic

napiši nešto, ako želiš: (37) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






ŠTO JE SA DRUGE STRANE?

09.01.2019.



slika: digital art

Sa sjevera je dolepršala zvijezda,
pala na dno mora,
a ja sam izronila
ovaj plavi kristal.

Što se krije iza njega,
zrcali mi prošlost, budućnost?

Nije bitno...
ovo je čaroban trenutak,
jer svaki čaroban trenutak
ostaje zabilježen.


napisano: 03.12.2007. u 18:44h | na portalu iskrica-weblog, a pjesma je iz moje 14. zbirke poezije "RUŽA MOG SRCA"
https://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=210748


http://www.digitalne-knjige.com/varga14.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem ISBN broj: 978-953-3554-146-4 Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove pjesme u prozi ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (25) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






ZAUSTAVI SAT

08.01.2019.



slika digital art

Zaustavio si sat na 14.30h, pitala sam: “zašto?” :), rekao si: “neka vrijeme stane, dok si sa mnom”.

Kazaljke nisu išle…nisam ni znala gdje sam…vidjela sam kako pada posljednji veo sa duše…vidjela sam sebe u treperavoj niti, neprospavanim snovima i na pješčanom žalu čudnog opažanja rotacije želja, tamo gdje raste mahovina i hladan dah miluje nebo…

Rekla sam ti danas: “ti si moja stijena, ja sam tvoja mahovina”… :)…nasmiješio si se, bilo ti je lijepo, dok sam ukazala na taj prirodni fenomen, a kroz moje oči vidio si sebe, vidio si kako naše vrijeme prolazi, vidio si naše buduće dane…

U hladna jutra vidio si moje mramorno lice iza treperavog zelenila očiju i moje bijele sjene, sjetio si se moje ukočenosti i lepršavosti, sjetio si se prosinca 2004. kad smo čekali ponoć na trgu ptica i mirisali božićne borove, držali se za ruke…

Nije bilo tamnih sjena…ptice su odletjele ispod trepavica u nepovrat…mirna i šutljiva čekala sam te da se otvoriš, da polako otvaraš svoje srce…

Tvoja dječačka ljubav još ne vjeruje, iako u snu dotičeš moje tijelo, još ne vjeruješ i zato sam ti i rekla: “srest ćemo se jednog dana sa nama u nama..”…

Zaustavi sat...


napisano: 23.8.2009. na portalu Magicus, a iz 4. zbirke poezije
"PLESAČ NA ŽICI"

https://www.magicus.info/ostalo/poezija/zaustavi-sat-putovanje-kroz-vrijeme


http://www.digitalne-knjige.com/varga4.php

https://blog.dnevnik.hr/shadowofsoul/2017/07/1631650661/zaustavi-sat.html

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN broj: 978-953-7889-53-1
Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove pjesme u prozi ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (43) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






SLIKA

07.01.2019.



slika digital art


slika poetičnosti,

nedorečenosti,

izoliranja u sebi

i davanja sebe

bijeloj zori

koja se tek probija



napisano: 20.07.2018. u 09:27h, a iz 14. zbirke poezije
"RUŽA MOG SRCA"



http://www.digitalne-knjige.com/varga14.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN broj: 978-953-3554-146-4
Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove pjesme u prozi ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (18) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






OTUĐENOST

05.01.2019.



slika digital art


otuđenost se prelijeva

preko ljudi

kao magla preko polja

pa se povija

i odlazi dalje

ostavljajući iza sebe

tek ogoljele riječi



napisano: 17.08.2018. u 10:26h, a iz 14. zbirke poezije
"RUŽA MOG SRCA"



http://www.digitalne-knjige.com/varga14.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem ISBN broj: 978-953-3554-146-4 Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove pjesme u prozi ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (32) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






ZAUSTAVLJANJE

03.01.2019.



slika digital art


i kad se zaustavim

bez osmijeha

ne nalazim

poznate ruke



napisano: 19.09.2018. u 10:24h, a iz 14. zbirke poezije
"RUŽA MOG SRCA"


Image and video hosting by TinyPic
http://www.digitalne-knjige.com/varga14.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem ISBN broj: 978-953-3554-146-4 Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove pjesme u prozi ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.
Image and video hosting by TinyPic

napiši nešto, ako želiš: (38) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.