I OVAJ PUT

27.01.2018.



slika: digital artist

I ovaj put je isti put
kojim sam išla prije,
a željela sam,
da nikad ne saznaš
što srce moje krije.

I ovaj put će isto biti
kao mnogo puta što je bilo,
ali kako sakriti sve ono
što me uz tebe vezalo.

I ovaj put dolaze jeseni
kao što su uvijek dolazile
i opet u gradu mirišu kesteni,
a kiše su sive zastore prostrle.

Dala bih ti jednom
ove moje male intime,
da bi mogao prepoznati
maglena slova … moje ime.


napisano: 1981. bila sam stara tek 24 godine, a iz 3. zbirke

GOLA ŽENA



http://www.digitalne-knjige.com/varga3.php
https://blog.dnevnik.hr/zajednoprotivplagijata/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN 978-953-7889-34-0
Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

Image and video hosting by TinyPic



DANTE, RODEZIJSKI GONIČ, NESTAO ... VLASNIK JE OČAJAN, U POTRAZI - ZVATI BROJ

098 624 299

napiši nešto, ako želiš: (12) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.