MOJA NOVA KNJIGA

19.01.2018.


Image and video hosting by TinyPic

ISBN brojevi:
ISBN-13:
978-1983973222

ISBN-10:
198397322X
Your book has been assigned a CreateSpace ISBN.

TAMNA STRANA SRCA - JADRANKA VARGA

Ova zbirka poezije, „TAMNA STRANA SRCA“, nastala je kao posebna cjelina, tematski neovisna od do sada izdanih zbirki te čini period zapisivanja mojih razmišljanja o duhovnim temama, bolima, zaboravu sebe i ponovnom pronalasku, a to su teme, koje su me oduvijek zaokupljale i time sam si potvrđivala ono što sam oduvijek znala u duši – anđeli su oko nas, duša im svaki puta zadrhti kad se zabrinu za nas.





https://www.amazon.de/tamna-strana-srca-Jadranka-Varga/dp/1983970506/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1516354458&sr=8-1&keywords=jadranka+varga+tamna+strana+srca



i jedna pjesma iz ove knjige:

KAŽU

Kažu, bila sam tiha
kao iz nekog starog stiha,
a opet čudno mirna
kao u crkvi što je
tamjan, dim i smirna.

Kažu, bila sam uspomena
na jedan davni san,
a bio je jasan dan
kad se sve dogodilo
i sve se poklopilo.

Kažu, bila sam teška,
tamna u duši i bijela u licu,
sličila sam im na pticu,
ali u duši se vihor rodio
i moje snove pohodio.

Kažu i dalje sam tamna u duši,
ali Njegova Svjetlost
milosrdno tamu ruši
i ‘gorak med’ oduzima toj tami
koja uvijek neke duše mami,
da se u nju zavuku
i za nju se jeftino potuku.

Kažu, nema me više u tom očaju,
kažu da sanjam o nekom raju
gdje ću jednog dana leći
ispod zelene vrbe
i sakriti se u toj zelenoj kosi,
pustiti Snu da me u raj nosi,
a ranjene riječi poslati na sjever,
neka se zalede
i više nikoga ne povrijede.


https://blog.dnevnik.hr/shadowofsoul/2017/02/1632068244/kazu.2.html

https://blog.dnevnik.hr/zajednoprotivplagijata/

Image and video hosting by TinyPic

napiši nešto, ako želiš: (25) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.