GORI GORI, ZVIJEZDO MOJA...

02.12.2017.



slika: digital artist

Sama sam, obasjana još neispunjenim Mjesecom, ta kristalno jasna pojava kao zlatni broš zakačen za život vodi me u dubinu beskraja gdje se ispod vode teško diše, a iz dubine podsvijesti Mjesec baca dugu sjenu i otvara vrata između dva polusvijeta.

Sama sam... još moja zvijezda nije dogorjela, vidim anđela, kao gost je ušao u život, tama je zauzela svoje mjesto u kutu sobe i čeka, na oltaru noći opet razvezujem dušu, prostirem je po bijelom monitoru, san je poljubio usne i utonuo... tama strpljivo čeka.

Prohladna noć miluje oči, a ispod poluspuštenih trepavica odletjele su bijele ptice, gost sam u svom vremenu, iz daleka sam došla, daleko i odlazim, dok me iznad oblaka u noći zvijezde gledaju očima mačke, a ja oduvijek znam tu priču o nama, drhti mi srce od tamnog sjećanja, zadrhtala sam za istinom u sebi.

U vodi ne ostavljam trag, istina polako stiže i čeka kao što tama strpljivo čeka u kutu sobe i šuti, Duša šapuće priče o nebu, duša razvlači maštu i zaboravljam stvarnost koja se pokreće oko Sunca, zaboravljam sve što ne liči na tebe.

Razdvojit ću se u četiri pravca, iz stare knjige uzeti uzorak tajne, zakoračiti u San i nestati, a ti, zvijezdo moja, gori gori tamnim nebom, rasvijetli me, jer Ljubav je došla i poklonila mi se u svojoj uzvišenosti...

Gori, gori zvijezdo moja, iz tišine uroni u moje tijelo i umiri srce, umiri to malo srce koje se tako dugo održalo na ovom globusu gdje zauzima svoje mjesto.

Svatko od nas zauzima svoje mjesto na ovom globusu, a kad oslobodim to mjesto, zvijezdo moja mala, doći će netko drugi i za tu dušu ćeš sjati, bit ćeš njena luč i nikad me nećeš zvati, jer kao što ti, mala zvijezdo, goriš za mene, tako ću i ja jednog dana gorjeti za neku dušu, gorjeti i sjati.


napisano: 1.9.2009. na portalu Magicus, a iz 1. zbirke

"SJENA DUŠE"


http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=29292

i objavljeno na portalu Magicus 25.9.2010.
http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=50597

i objavljeno na ovom blogu 26.9.2010.:
http://shadowofsoul.blog.hr/2010/09/1628267560/gori-gori-zvijezdo-moja.html

Image and video hosting by TinyPic

http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem ISBN 978-953-7673-60-4 Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

Image and video hosting by TinyPic

u spomen na 2.12., rođendan mog tate

napiši nešto, ako želiš: (30) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.