BILO JE TO 15.8.2004. U 15H ili kako i kada sam srela Davora?

15.08.2017.




Marija je tajanstvena ruža
kristal neba
i zvijezda svilenog svemira,
a bilo je to 15.8.2004. u 15h
dan je bio tih
i Bog je napisao
našeg života stih,
Majka Božja nas je spojila
i zauvijek nam srca vezala.





Davno sam bila kod Alena Jakovine:

1. put kad sam došla, pričao mi je ovim redom: zdravlje, posao, ljubav, dakle! prvi put sam došla i SVE mi je pogodio, bilo je to davno, 3.11.1992. Došla sam zbog bolesti mame i od tada sam dolazila bar 1x godišnje, kad sam imala neku dilemu koju ne mogu riješiti. Dakle, te 1992. mi je prorekao ovo što mi se dogodilo 2004.

Bila sam rastavljena godinu dana, drugi brak i kad sam došla k njemu, između ostalog mi je prorekao ovo:

.....u mojim kasnijim 40-tim godinama i to kad ja budem spremna za susret, srest ću čovjeka, koji neće biti puno stariji od mene, rastavljenog, dobro građenog, tamne kose, a ima specifičan pokret rukom sa kojom sklanja kosu sa čela, sportski tip, višeg od mene, na nekom plesnjaku dok svira glazba, iz početka nećemo prohodati, nego ćemo samo plesati, a kasnije nakon par tjedana ćemo prohodati. Taj će čovjek doći k meni živjeti i ostat će sa mnom do kraja života. Imat ćemo miran, uredan i lijep život. ...

Tada sam imala 35 godina i svaki put kad sam bila kod njega, pitala sam ga: "Alene, kad će konačno doći taj moj odabrani? ", on je uvijek odgovarao: "doći će kad Vi budete u sebi spremni za susret".

Dakle, ovako: 2004. početkom srpnja sam otišla na čagu sa frendicom, nakon što nisam 6,5 godina imala nikoga, od 1998. do 2004. sam bila solo (nije bitno zašto, tako sam odabrala) i kako se u meni lomilo puno toga, počela sam izlaziti sa jednom frendicom i upoznala tipa koji lijepo pleše.

I plesali smo, zafrkavali se i pozvao me 15.8.2004. na proslavu Velike Gospe kod Samoborske crkve, pristala sam, našli smo se, prošetali, sjeli popili piće i kad smo krenuli, primio me za ruku: zadrhtala sam.

Sreli smo jednog njegovog prijatelja i on me predstavio: "ovo je moja draga" i drugi put sam zadrhtala.

Kad smo se rastajali te večeri, poljubili smo se prvi puta i tad sam treći puta zadrhtala.

Od tada, od tog 15.8.2004. sam sa njim, nakon mjesec dana se doselio k meni i od tada živimo zajedno, rođeni smo oboje 1957., on u 2.mjesecu, ja u 5. mjesecu (neznatno stariji od mene), ima tamnu kosu koju specifičnim pokretom ruke sklanja sa čela, plave oči, rastavljen, visok 1,86 odlično građen, bavio se sportom, došao je k meni, vjenčali smo se i vodimo miran, uredan i lijep život!

Dakle, to je bilo 1. proročanstvo s Alenove strane, a bilo ih je još dosta.

Kad god sam došla kod Alena, točno je znao razlog zbog čega sam došla.

Jednom mi je rekao: ''ah, dobili smo novog šefa pa ne znamo kaj bumo sad s njim?''... nije to mogao znati i kad sam slomila nogu, ima jedna stvar koju nikome nisam rekla i kad sam došla k njemu - to je pogodio. Ma, pogodio mi je 99,99% svega što je rekao.

Neka Bog poživi takve ljude :)
Hvala mu :)



http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=24775

https://blog.dnevnik.hr/moj-plavi-svijet/2011/09/1629509337/vidovnjaci-alen-jakovina.html








Image and video hosting by TinyPic





Image and video hosting by TinyPic

napiši nešto, ako želiš: (18) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.