PJESNIČKA VEČER - dodatak teksta i još slika i ovo je 900.-ti post ...

01.07.2017.





KNJIŽEVNI KUTAK, 29.9.2017. u 19.00h, "Glembay", Dubrava...



Bilo je najavljeno, a onda sinoć i – proživljeno … što reći?

Bilo je predivno, kao da sam bila u nekom posebnom oblaku neke fine paučinaste energije, sve je bilo nestvarno kao i uvijek kad se nalazim na ovakvim događajima.

Postoje li ljudi anđeli?

Postoje … žive … dođu nenadano i tiho, nenametljivo, nježno dotaknu ruku i uđu u srce …

Hvala Vam, draga Ljiljana Pasarićek, na ovoj divnoj večeri, gospodin Mrzlečki je svojim glazbenim prilogom dao veliki doprinos, da ova večer bude predivna, hvala mojoj Kseniji Punjek, kolegici sa posla i dragoj blogerici @križar (dragoj Đurđici) što je došla, a slike neka pričaju same..


hvala svima od srca na dolasku,

Jadranka






a ovo je napisala moja lijepa voditeljica gđa. Ljiljana Pasarićek:

Još jedan KNJIŽEVNI KUTAK" je iza nas. Kako opisati nešto što ponekad i nema pravog naziva od ljepote? Kako pisati o" sebi"( čitaj o onom što radiš s ljubavlju) a da ne zvuči da glorificiraš?!

Evo ja ću uzeti si to pravo i ispisati u ime svih vas dragi moji prijatelji koji ste došli u tako velikom broju ( i sami ste mi iskazali riječima zahvalu na ljepoti istog) podjeliti radost i ispisati stranicu jednog novog "KNJIŽEVNOG KUTKA" u kojem je bila bujica, gotovo erupcija od divnih stihova, ispisanih od moje i vaše gošće Jadranka Varga i vas dragi moji svi vi pjesnici i pjesnikinje hvala vam od srca na toj ispletenoj mreži u koju smo svi utkali dio sebe i postali uhvačenih u mreži ljepote koju smo sami ispleli svojim srcima i ljubavlju hvala svakom ponaosob ( da vas ne nabrajam vidite se na fotografijama)

HVALA mom i vašem uvaženom glazbenom gostu Neven Mrzlečki koji nas je očarao svojom glazbom (gitara) i milozvučnim glasom i bila je čast i privilegij uživati u tom božanskom " mini koncertu" svi ste svjedoci da smo tražili još i još zahvalna sam svima vama na jednoj predivnoj glazbeno poetskoj večeri koju ćemo svi još dugo pamtiti i nositi u srcu , jer zaista je bilo posebno! DRAGI MOJI SVI VI PRIJATELJI , ZNANI I ONI KOJE SAM TEK UPOZNALA HVALA NA DOLASKU I ISPISANOJ STRANICI PUNE UZAJAMNOG POŠTOVANJA I LJEPOTE KOJOM SMO SE "INFICIRALI" HVALA HRVATSKO KNJIŽEVNO DRUŠTVO na ukazanome pobjerenju da ispisujem nove stranice "KUTKA" do skorog druženja

s ljubavlju vaša

Ljiljana Hidić Pasarićek





















ja i moja lijepa voditeljica gđa. Ljiljana Pasarićek





i moje ljepotice :)

























i draga blogerica @križar - čita svoju pjesmu














(@križar)





















i na kraju, dobila sam predivan buket cvijeća :)


napiši nešto, ako želiš: (39) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.