P O Z I V - PJESNIČKA VEČER 29.6. U 19h

29.06.2017.





radujemo se vašem dolasku sretan

Image and video hosting by TinyPic

i ono što me upravo jako razveselilo poslije ove vijesti o pjesničkoj večeri, je vijest, da je moja pjesma uvrštena u ovaj lijepi Zbornik koji izlazi negdje pred Božić, ovdje je popis svih odabranih autora čije pjesme će biti u tom Zborniku:

Image and video hosting by TinyPic


Popis pjesama odabranih za zbornik 2017.
Gornjostubička udruga Lipin cviet


Autori do 18 godina

Hvala ti majko što si me rodila

Dora boroša – Hvala Ti Bože
Ema Debeljak – Dragi Bože
Magdalena Debeljak – Hvala Ti
Gabrijel Hikec – Bog
Jakov Hren – Molitva
Katja Hren – Zahvala
Leona Hren – Vjera
Jelena Kučak – Vjera u Boga
Mihael Labaš – Molitva Bogu

Otvaram ti srce za neizmjernu ljubav Tvoju i kažem Ti volim Te

Kaj šeptala bi Jezušu – Valentina Babić
U Tvom srcu – Ljiljana Lukačević
Ime Tvoje – Jasenka Marija Leko
V oku...Kapelica – Tibor Martan
Dobrota – Roberta Smajić
Isuse Ti si moja sigurnost – Glorija Brigita Lukina
Moj prijatelj – Anđelka Kljenak
Nitko nije kao Ti - Anđelka Kljenak
Srce Tvoje Marijo – Nedjeljka Andrić – Novinc
Moj život – Grozdana Drašković
Ljubav na križu razapeta – Marija Labaš
Neizmjerna ljubav Božja – Tatjana Hikec
Čisto srce stvori mi Bože- Nada Skušić
Pravedni sudac – Nada Skušić

Tebi hvala, slavljen budi

Vrelo vjere - Jasenka Marija Leko
Uskrs – Štefica Čajko
Razgovor s anđelom – Brigita Lukina
Krštenje – Draga Spataro
Fatimska radost – Nedjeljka Andrić Novinc
Milosrdni Isuse- Štefica Čajko
Hvala Ti Bože – Nada Lozar Tomašić

Molitve Bogu

Molitva – Kristina Mrkoci
Molitva – Marica Lešković
Molitva srca – Roberta Smajić
Majko Božja Bistrička - Dragica Jakšić Hren
Otajstvena ruža – Marijana Hrastović
Na Tvoju riječ Gospodine - Marijana Hrastović
Mariji – Valentina Babić
U zoru – Irene Radoš
Želja – Brigita Lukina
Da nam se pogledi sretnu – Vinko Pavić
Čuj Bože pjesmu ovu – Vlado Hleb
Budi sa mnom – Živka Kancijanić
Gospodine – Valentina Babić
Oprosti Gospodine – Kristina Koren
Budi mi blizu Gospodine – Mario Mraz
Ufanje moje – Zdenka Čavić
Nebeska Mati – Ivanka Hajsek
Nebeskomu ocu – Ivanka Hajsek
Krunica – Katarina Zadrija

Dolazak spasitelja

Svebožićna pjesma – Malkica Dugeč
Došašće na starom Pazinu – Ana Krnjus
Božićna misa – Jasna Bulić
Advent – Josip Bakalas

Križ s Tobom ima nadu

Na goru s Kristom peti – Petar Elez
Sveti Petar – Petar Elez
Evo ja ću – Kristina Koren
Svi moji izvori – Ljiljana Lukačević
Kriš – Nada Lozar Tomašić
Oče – Štefanija Ludvig

Sjećanja

Kam je nestale sunce – Darko Raškaj Jalšovec
Molite za njega – Jasna Bulić
Nek ti duša u raju sniva – Vlasta Katušić
Rane v zuorju – Đurđica Zrinščak- Družinec
Apsorbieranje duhovnoga dimenžijuma – Vladimir Šuk

Lutanja, traženja i snovi

U prolazu – Nevenka Erman
Otpala Lat – Nevenka Erman
Tvoj dah – Ana Jakopanec
U majčinu krilu – Ana Krnjus
Tišina noći – Josip Klarić
Iskunje – Darko Foder
Sjena Gospodina – Tugomir Orak
Božja prisutnost – Mirjana Vlašić
Ne dotakne me nitko kao TI – Nina Malnar Travaš
Razapeta na križ – Maja Šiprak
Sanjam – Vinko Juzbašić

Stvaranje

Nije svejedno – Marija Mretić
Poslije kiše – Marija Maretić
Priznanje čovjeku – Mirjana Krsnik
Dom – Vinko Juzbašić
Od iskona logos – Lajčo Perušić
Otvaram knjigu stvaranja - Lajčo Perušić
U vrtu čudesa – Ivan Gaćina

Tvoje umilne riječi Isuse – Jadranka Varga
Put zvan život – Višnja Pikec
Tragovi vjere – Tugomir Orak

Kam se to ljubav i dobrota skrila

Božič, naj vsem Božič bu - Rajko Fureš
Operi me – Sanja Pezo
Simfonije su u pitanju – Vladimir Šuk
Čuj me majko sveta – Štefanija Ludvig
Ljudi najte bežati h stranjski svet – Mario Mraz


https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1237975209662447&id=164170993709546


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

napiši nešto, ako želiš: (43) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.