IZGUBLJENA DUŠA

07.06.2016.



posveta u 9. zbirci "KAMEN NIJE SAM":

…u cvijetu ruže je spavala,
u mirisu jasmina se skrivala,
u mojoj duši se smijala
i u srcu nam je zauvijek ostala…


in memoriam Šuška - 15.2.2002. – 26.11.2015.


Image and video hosting by TinyPic


U ovo knjizi se nalazi jedno poglavlje pjesama, neke moje tzv. "satirične pjesme", koje sam tad 18.7.2010. napisala po jednoj narudžbi, ali su u stvari pisane za naručitelja - kao da su se tada same ispisivale za naručitelja, iako ih je namijenila nekom drugom, vratile su se kao boomerang naručitelju.


Pitala sam se jednog dana
što to znači kad je duša izgubljena
i kad je odlučila takva biti sama,
jer je ta odluka bila samo njena.

I tako sam prolutala dušom svojom
tražeći odgovore u Svemiru tajnom,
da bi odgovor prostrujio nutrinom mojom
i obasjao me porukom sjajnom.

Svaka duša sama bira svoje pute’,
kad se odluči na našu Zemlju doći
i pokupi svoje zvjezdane skute
pa se tiho došulja u noći.

Iako je došla u tamnoj noći
ne znači, da je izgubljena bila,
samo je tad i mogla doći,
jer ju je noću neka majka rodila.

I tako opet pitanja se moja nižu
kao što se piše neka knjiga nova,
odgovori sami od sebe mi stižu
i lijepo sjaje ova plava slova.

Znam za neke duše što su se izgubile
u čudnim putovima koje su izabrale,
a nikad nisu ni trenutak posumnjale
kako će biti same te jadnice male.

Suze su im zaledile hladna srca
zbog nemoćnog bijesa što u njima buja,
jer zloba nagrđuje nekad lijepa lica
pa ne čuju ni dah vjetra ni pjesmu slavuja.

Zna se gdje će suza, nego na oko
kanuti baš onda kada im treba,
ali zlo je tu uronjeno jako duboko,
dublje od mora i dalje od neba.

Samoća je zauzela njihovu blizinu
i caruje u tom čudnom biću,
ali kako pomoći pa i na daljinu
kad stalno u njemu nove zloće niču.

I tako se sad okrećem svome snu
gdje me vodi anđeo maleni,
a ta duša sanja na svom tvrdnom dnu,
da će dotaći kamenčić čarobni

i pretvoriti je u umilno stvorenje,
koje treba svaka ljudska duša
u svojoj blizini kao otkrivenje,
jer samo čista duša čistu dušu sluša.
mahmahmahmah


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

http://www.digitalne-knjige.com/varga9.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem

ISBN 978-953-8100-30-7

Sva autorska prava pridržana.

Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.


"I'm an undying mystery.
Even if I share pieces of my thoughts, you'll never be able to guess my next move because I do everything in silence." ~ Unknown Author


napiši nešto, ako želiš: (10) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.