odavde do vječnosti ... i natrag...

29.06.2016.



i dok čitam svoje pjesme ...

Image and video hosting by TinyPic
autor slike: http://whendell.deviantart.com/

napisano 30.11.2004. u 20:52h na portalu Iskrica weblog, a iz 1. zbirke "Sjena duše"

http://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=38489

Snovima sam te oblikovala, glazbom sam te hranila, tajanstvenim opomenama sam te upozoravala, da na pravilnom mjestu vidiš svoj centar.

Volio si me u ljubavi prema mnogima, odlazio si na prag novog vremena i vraćao se kroz neka rana jutra, kad bih te dočekivala, a tvoje lice mi je bilo centar svemira, gubeći dah od spoznaje, da ću te zagrliti, nisam mogla disati, jer nisi postavio centar svijeta gdje mogu zastati i spoznati, da si uz mene.

U grudima je srce zalijevala tvoja ljubav, a u noćima punog Mjeseca, kad nisi bio uz mene, ispijali smo slatko crno vino iz kristalnih čaša u nekom našem izmišljenom svijetu i tako preživljavali do sljedećeg susreta.

Voljela sam te. .. moja duša će te voljeti, dok je živa, tražit će te i u slijedećim životima i nastojati osjetiti jesi li uz nju ili te opet moram izgubiti, da bih te našla u tko zna kojem životu.

Ne daj mi, da se izgubim u nekim masama budućih života, označi me sada, kako bi me tada mogao prepoznati i zajedno sa mnom odletjeti putem neke vječnosti.


Image and video hosting by TinyPic


http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem

ISBN 978-953-7673-60-4

Sva autorska prava pridržana.
Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.


"I'm an undying mystery. Even if I share pieces of my thoughts, you'll never be able to guess my next move because I do everything in silence." ~ Unknown Author

''Kraljica crnih karata

autor: JURAJ REPINAC·28. LIPNJA 2016

Ono malo vatre u meni
drži i ne daj da zgasne.
dotakni se prstiju mojih
rukom pod crnim, paučinastim velom.

Otvori vrata skrivena pod tamnim odijelom,
sakrij oči - osmijeh mi pokaži.
ispod vela crnog koji sakriva tajne.

Nokti po stolu kuckaju poput škarica,
nervoza me zbog tebe obuzima,
Kraljice crnih karata.''


ovu prelijepu pjesmu je napisao JURAJ REPINAC, sin moje prijateljice, Tanje Repinac, koja je jučer objavila svoju prvu zbirku poezije "LANTERNA MOJE DUŠE"...

napiši nešto, ako želiš: (14) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.