SAN

16.05.2016.


Image and video hosting by TinyPic
slika: digital artist

posveta u knjizi:

"Operi sebe od sebe,
bijeli cvjetovi rastu u tišini."

...Rumi


napisano: 25.10.2005. u 7:07h na portalu iskrica weblog, a iz 8. zbirke poezije "MOJ TAJNI SVIJET"

http://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=71287

Sanjala sam te noćas,
bezimenog, nemirne kose
i življeg od mene
i u snovima si mi se otimao,
nisi se htio spojiti
sa neizrecivim težištem,
nisi htio priznati...

I u snu sam morala
crvenim slovima pisati
u neke dnevnike
koliko treptaja niče
iz svakog slova,
dotaknuti te da osjetiš isto,
proniknuti u tvoju skrivenu toplinu
i biti na dva različita mjesta
u isto vrijeme:
sa sobom i sa tobom.

Kao svjetlosni kip
zaiskrile su zvijezde
kad sam se probudila i shvatila ...
i snovi se ostvaruju ...


Image and video hosting by TinyPic

http://www.digitalne-knjige.com/varga8.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem

ISBN brojevi su:
978-953-8054-81-5
Format: Exe (izvršna datoteka)
ISBN 978-953-8054-82-2

Sva autorska prava pridržana.
Ni jedan dio ove pjesme u prozi ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.


"I'm an undying mystery. Even if I share pieces of my thoughts, you'll never be able to guess my next move because I do everything in silence." ~ Unknown Author

napiši nešto, ako želiš: (11) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.