ljubav sa plavom ružom...

19.10.2015.


Image and video hosting by TinyPic
slika: digital artist

napisano 06.01.2008. u 12:32h na portalu iskrica weblog, kasnije objavljeno na ovom blogu 20.8.2010. i sad ponovo podižem ovu proznu pjesmu, a pjesma je iz 1. zbirke "Sjena duše"

http://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=216938

Već treću noć od petog dana pohode me plavi snovi, ti čudni snovi.

U ljubavi sa plavom ružom, boja tvojih plavih očiju, boja prelomljenih linija na dlanu – proročanski snovi.


"Od davnina ljudi su gledali na snove kao na nešto tajanstveno, značajno i moćno.
Smatrali su da su oni jezik nesvjesnog uma koji odražava naše radosti, brige i nade.
Mnogi ljudi vjeruju da razumijevanjem jezika snova možemo obogatiti naše živote i povećati znanje o sebi.
Franz Bardon je smatrao da su oni poruka našeg višeg uma našem nižem umu.
On kaže da onaj tko ne razumije simboliku snova baca neotvorena i nepročitana pisma poslana od Boga."


Image and video hosting by TinyPic

I tako je počela moja priča sa tim čudnim simbolima..

Sve se događalo prije 18 godina.. te davne 1992. kad sam izgubila voljenog tatu… nije prošlo 11 mjeseci, otišla je i mama za njim…

Na prašnjavom putu svog djetinjstva, našla sam trag sunca što mi je najavio novi element života…

Treperile su zvijezde prošlosti iznad mene, spuštale se sjene u moje snove, pričale mi sibirske priče o ledenoj ljubavi…

Bezbroj ždralova je preletjelo preko moje zgrade, ali jedan glas je ostao isti – razbio je tišinu, pokrenuo moje srce… probudio me.

Bio je to glas duše, tako umjetnički izvedeno, tako divno ispričana priča mog života…

Znam, još uvijek se rotiram oko tvoje planete, prevelika je gravitacija, ali tehnologija napreduje.

Izmišljen je jedan svemirski brod, koji me odnio na jednu plavu planetu…

Tu sam već više od 6 godina… lijepo mi je…gledam te plave oči, tu čistu dušu, te medene usne…

Ne želim više u tvoje ledeno doba, želim istinu svog života, budućnost sa manje pitanja i dilema… čisto jezero iz očiju što me stalno vuče i dovodi na moje obale…mojim dubinama – sa ovim plavim očima što tako mirno i spokojno dišu kraj mene…


tekst označen žutom bojom pronađen je na nekim portalima, ima dosta linkova, jedan od njih je ovaj:

''Naslov: Rasprava o snovima, lucidnim snovima, noćnim morama... uto ruj 18, 2007 2:59 pm''


http://ce-4.forumotion.com/t27-rasprava-o-snovima-lucidnim-snovima-noanim-morama

Image and video hosting by TinyPic

http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

Image and video hosting by TinyPic

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem

ISBN 978-953-7673-60-4

Sva autorska prava pridržana.

Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (18) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.