ANĐEO ČUVAR

19.03.2022.



slika: digital art


Nebo boje čelika
pokriveno je i šuti
i kao da nešto čeka,
kao da jesen sluti.

U otkucaju srca moga
zaustavljen je trenutak dana
kad dolazim do praga tvoga
zamišljena i sama.

U ovom danu tišine
utapa se kamen u dno
pomirila sam se sa svime
što mi znači to.

Tišina nijema i mrak u sobi
zaobilaze moje tragove,
anđeo čuvar me spasio zle kobi
i odnio u moje plave snove.


napisano: 10.09.2010. u 17:51h na portalu Magicus, a iz 4. zbirke poezije "PLESAČ NA ŽICI"
https://www.magicus.info/ostalo/poezija/andjeo-cuvar-2


http://www.digitalne-knjige.com/varga4.php

ISBN 978-953-7889-53-1

@Copyright Jadranka Varga - Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.


moj ujak Josip na ulicama Zagreba

19.3. je sveti Josip, zaručnik Blažene Djevice Marije i hranitelj našeg dragog Gospodina Isusa Krista. Po sv. Josipu je moj ujak, mamin brat, dobio ime - Josip. Ovo je Josip, mamin brat, rođen je 19.03.1919. - umro je 1943. od tuberkuloze zajedno sa suprugom Verom i tromjesečnim djetetom. Od njega sam naslijedila dar pisanja poezije, to mi je mama rekla, jer je on pisao prekrasne pjesme, ali nije imala niti jednu njegovu sačuvanu pjesmu.


napiši nešto, ako želiš: (17) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.