Uzburkano more

11 listopad 2008


Unutarnji svijet je misterija.
Unutarnji svijet čovjeka određuje način kako će izgledati njegov vanjski svijet.
Moj vanjski svijet je urnebesan.
Moj unutarnji svijet dva puta je urnebesan.

Moram upoznati svoj unutarnji svijet koji sam sve godine svoga života pokušavala ugasiti, zaboraviti, izbrisati iz sebe. Kako izbrisati sebe iz sebe? Ja sam svoj unutarnji svijet. A on nije nimalo lijep, zabavan, bijel, sunčan... Sve je samo ne to.

Sve uzburkane misli koje izlaze iz mene, iz mog unutarnjeg svijeta, toliko su strašne i mučne da poželim opet sve zaboraviti. Ponovni zaborav opet znači još gori vanjski svijet. To ne mogu.

Trpjeti oluju u sebi je .... olujno...

Hoću strgnuti kožu sa sebe ne bih li ubrzala da sve crno iz mene izađe.
Hoću lupati toljagom ne bih li istjerala prošlost iz sebe.

Nakon toga hoću miran unutarnji svijet.
Nakon toga hoću miran vanjski svijet.

Trenutno sam na uzburkanom moru...

<< Arhiva >>