...kad je razum izgubio bitku...

16 rujan 2007

„Slavio sam kad je razum izgubio bitku, kad mi je preostalo jedino predati se, prihvatiti da sam zaljubljen.“

Paulo Coelho


Sjećam se početka. Prije 14 mjeseci.
Razum i osjećaji.
Razum je govorio NE jer je znao... vidio je budućnost.
Osjećaji su vrištali DA jer ... jednostavno su osjećaji i ne treba ih niti pokušati objasniti... nitko to neće uspjeti :)... oni su trenutak...

Slavila sam kad je razum izgubio bitku jer sam postala njegova. Slavila sam jer se razum predao... to mu je jedino preostalo... i prihvatila sam da sam zaljubljena... da volim...

Razum i danas govori isto što i prije 14 mjeseci.... NE, nisi trebala ostati...
Osjećaji i danas govore isto što i prije 14 mjeseci.... DA, nisi trebala otići...

Danas ne slavim gubitak razuma i ne sviđa mi se što se predao osjećajima. Danas ne slavim niti pobjedu niti poraz. Nema pobjede i poraza u ljubavi.

Danas učim pomiriti razum i osjećaje. Proces je koji će trajati. No svaki put započinje prvim korakom. Znam da sam na dobrom putu.

„Slavit ću kada pomirim razum i osjećaje. Tada ću znati da se predajem potpuno i prihvatiti ću da sam zaljubljena.“


RiLady


<< Arhiva >>