Ne brijem na horoskop, ali horoskop brije mene

15 rujan 2007


Znak: Strijelac
Podznak: Rak
Zaključak: jebi ga

Pa ono… kao čitam horoskop tu i tamo kada stignem i ako mi se neke novine našu pri ruci. Ako je dobro, kažem da je to moj horoskop. Ako je loše, zaboravim istog trenutka. No glavne značajke su tu. Ne brijem toliko na horoskop, ali osjećam da moj znak i podznak briju mene.

Strijelac hoće stalno nešto novo, avanturistički život i zanimljivosti. Neovisan je i sve može sam. A rak? Ta moja druga strana hoće ljubav, hoće pažnju, hoće obitelj, hoće miran život, hoće sve suprotno od Strijelca.

Trenutno sam u fazi Raka. Htjela sam ga nahraniti ljubavlju prema Njemu, a nije mi uspjelo. Sada Rak pati i skriva se, a Strijelac ne može ništa učiniti jer nije njegova faza. A ja ne znam više u kojoj se fazi osjećam bolje. Da li je to ona neuništiva Strijelčeva samostalnost i hrabrost ili je Rakova nježnost i prevelika želja za ljubavlju? Briju me i nikada ne znam kada će koja faza nastupiti. A suprotne su. I kako onda čovjek da ostane normalan? Kako da idem kroz život kada ne znam u kojem ću se obliku ujutro probuditi?

Po običaju, nekako uvijek uspijevam „obući“ suprotno odijelo. Kada sam u vezi, Strijelac vuče i bježi. Kada sam sama, Rak izlazi na površinu i traži „žrtvu. I kao da ja nisam ja. Ne donosim svoje odluke sama. Strijelac i Rak odlučuju, a ja onda snosim posljedice. Kao i sada. Naprave mi kaos u životu i onda se ja vadim iz vrtloga. No ovaj me je zavrtio previše.

Želim da me ostave na miru, obojica. I Strijelac i Rak. Bar malo. Da se sredim i da naučim kako se oduprijeti kada me obuhvate svojim raljama. Prestanite me salijetati, hoću biti ja, bez maltretiranja onoga koji me obuzme…

A brije me taj horoskop….

<< Arhiva >>