Ja bih za tebe skinuo zvijezde s neba

30 siječanj 2007

I ja bih za tebe dušo moja, ali drugačije zvijezde.

Lijepo zvuči kada ti muškarac kojeg voliš kaže rečenicu iz naslova. Jedino, željela bih da muškarci shvate da nama ne trebaju zvijezde s neba. I da ta rečenica ustvari zvuči totalno smiješno jer.... svi znamo da se zvijezde ne mogu skinuti s neba.
Željela bih da shvate da mi od njih ne očekujemo nemoguće, mi očekujemo male sitnice koje sigurno nije neizvedivo napraviti kao što je skinuti zvijezde s neba.

Moje zvijezde koje želim su otprilike ove:
- jutarnji poljubac za dobro jutro
- pogled kojim će mi reći „Volim te“
- slučajan dodir ruke tako da mi pokaže da me želi dotaknuti
- osmjeh
- poljubac tek tako

Neću dalje, te zvjezdice su dovoljne za mene.


Dečki, nemojte se truditi izvesti nemoguće. Nemojte izgovarati floskulu iz naslova. Usredotočite se na male svakodnevne zvjezdice i biti ćete nam najveći heroji.

<< Arhiva >>