Čak i najhrabriji pokleknu

04 srpanj 2006

Ja jesam hrabra, jaka, puna samopouzdanja, znam svoje vrijednosti, svoje vrline i mane. Moglo bi se reći da sam kompletna osoba koja zna što želi od života, ima ciljeve, realne planove i malo pomalo ih ostvarujem. To je u 90% slučajeva.

No i najhrabriji pokleknu. U ostalih 10% slučajeva.
Nađem se u situaciji da neki posao prihvatim s oduševljenjem jer ću imati prilike naučiti novo, pomoći, stvoriti nešto, jer volim prihvaćati neizvedivo, jer hoću dokazati da je sve moguće... Onda dođe trenutak samoispitivanja sebe. Mogu li ja to zaista? Hoću li ja to znati? Zašto sam to učinila? Mogla sam odbiti. Pokleknem jer imam strah od toga, ali ga ne pokazujem. Sama sa sobom ga rješavam.

Ima tu i situacija kada sam u emocionalnoj krizi. Kao sada. I onda me uhvati strah. Ona se pitam da li mene netko zaista voli? Da li sam ja zbilja dobra osoba? Jesam li hladna? Mogu li voljeti? Opet je to onih 10% koji mi ne daju mira.

90% slučajeva pokazujem svima. Takvu me znaju i očekuju od mene samo to.
Ostalih 10% skrivam. To zna samo moja druga polovica. Koju trenutno nemam. Tih 10% ne pokazujem nikome nikada. Druga polovica treba to sama pronaći. Ako pronađe, kao što je On pronašao, osvoji me jer se pred njim ne moram skrivati. Pred Njim mogu pokazati da mi treba pomoć, zaštita, rame za plakanje, zagrljaj, stisak ruke.

Zbog 90% uvijek od mene traže razumijevanje. Uvijek mene traže savjet. Uvijek mene pitaju za pomoć. I ne znaju za drugo. Za onih 10% ja se nemam kome obratiti. Jednostavnije je prešutjeti, nego objašnjavati povijest bolesti. Jednostavnije je voditi monolog jer poznam samu sebe i znam kako se utješiti, nego li drugima pojašnjavati zašto sada odjednom ja ne znam što bih. Još je jednostavnije imati Njega i prepustiti mu brigu oko tih 10%. Ne mora biti On. Može biti bilo koji drugi muškarac koji će imati volje preuzeti tu brigu oko mene.

I dosta mi je one uzrečice „Što me ne uništi, ojača me.“ Pa trebala bih već biti Hercules, Veli Jože, Hi-men, Superman, Spiderman, Zagor, Blek Stena sve u jednom. A nisam. Samo sam obična žena.

<< Arhiva >>