Dežurna kučka

14 lipanj 2006

Dobar naslov, ha? :)

To nisam ja!
Možda i jesam, ovisi tko me promatra!

Radi se ustvari o knjizi koja nosi naslov „Dežurna kučka“. Jučer sam je kupila. Kad sam vidjela naslov knjige, oduševila sam se. Kažu na koricama knjige da je to skup priča 26 žena koje su pametne, ambiciozne, moderne, a ipak iz dana u dan sve ogorčenije, nezadovoljnije i sve više pod stresom. Zvuči poznato, zar ne? Baš poznam, ne jednu, nego nekoliko takvih.

Razmišljala sam i o kupovini knjige „Život na visokoj peti“, no, još uvijek se nisam odlučila želim li ustvari čitati o ljudima koje ne mogu podnijeti na ulici. Zašto da ih mrzim još više? Ako njih veseli biti u trendu i na špici, nek' se vesele. Ja se neću time zamarati.
Umjesto toga kupila sam nekakav priručnik o tome kako biti dobar menadžer. Još jedan priručnik u nizu u kojem se nadam pronaći odgovore na pitanja koja me muče u mom poslu. To je pametnije uložen novac.

Dežurna kučka i slične knjige tjeraju me na razmišljanje, ozbiljno razmišljanje, da i ja napišem knjigu. Pa i ja sam mlada, pametna, ambiciozna, moderna žena na visokim petama koja je štošta prošla u životu i imala bi sočnih pričica za ispričati onima koji žele čitati priče iz stvarnog života.
Fakat ozbiljno o tome razmišljam.

Znate što mi jedino nedostaje?
Bogat muž koji će me izdržavati dok ja nakon frizera i kozmetičara, posjeta trendy trgovinama i kavice s kvazi prijatelji(ca)ma u novo uređenoj vili smještenoj u elitnom dijelu grada pišem na svom "zadnji krik tehnologije" laptopu.
Sitnica, zar ne?

Ne, ono što mi zaista nedostaje je vrijeme za pisanje knjige o svakodnevnici. Pokušavam skupiti vrijeme za pisanje stručne knjige. Slava je manja, ali je zadovoljstvo veće.

<< Arhiva >>