Znaš li koliko mi ovo znači?

27 ožujak 2006

Zna. Puno. Njegov odgovor je: „Puno!“

Taj trenutak, to pitanje, taj odgovor vratili su me u zemlju snova u kojoj nisam često. Nisam nikada, zapravo. Ja ne sanjam, ja postavljam cilj i ostvarujem ga. Pragmatičar sam.

U trenutku postavljam ovo pitanje i ne mogu vjerovati da ga izgovaram, a još manje mogu vjerovati njegovu odgovoru. I njegovu ponašanju. Prvi put u 2 godine. Dvije godine za mene je vječnost. Dvije godine za mene je beskonačno mnogo vremena. Prvi put bio je uz mene cijelu noć. Onako kako to ljubavni parovi čine. Zaspu zagrljeni. Probude se zagrljeni. I baš kada bismo trebali prestati biti zaljubljeni i vratiti se svojim životima... mi... on... ostaje uz mene.

Imam nekoliko uzrečica po kojima se vodim. Jedan je „Ne postavljam pitanja na koja ne želiš čuti odgovor“. Nisam pitala: „Zašto si ostao?“ Nisam spremna na taj odgovor. Jegi ga... imam trenutke slabosti koje rijetko pokazujem i ne volim ih. Ne želim znati zašto, želim misliti o tome da je to učinio. Znao je koliko mi je to važno. I uz sav bijes i uz svu ljubav, uz sve lijepe trenutke i sve svađe... on i dalje zna što reći i što učiniti i što pokazati. Kako onda da mu uzmaknem? Ma nije pitanje „Kako?“ Stvar je u tome da ne želim. Ne... još ne...

Kako li samo to čini? Kako uspjeva imati kontrolu nada mnom? Znam sve, i ne bunim se. Znam sve i prihvaćam sve. Znam sve i ... kao dijete... vjerujem da će ostaviti nju i biti moj... Znam sve... ne moram si ništa pričati ponovno. Znam sve, ali lijepo je ovako... u zagrljaju zaspati, u zagrljaju se probuditi... prvi put nakon dvije godine...

Htjela bih da ti mogu reći ove riječi:

Your heart is not open so I must go
The spell has been broken, I loved you so
Freedom comes when you learn to let go
Creation comes when you learn to say no

You were my lesson I had to learn
I was your fortress you had to burn
Pain is a warning that something's wrong
I pray to God that it won't be long
Do ya wanna go higher?

There's nothing left to try
There's no place left to hide
There's no greater power
Than the power of good-bye

Your heart is not open so I must go
The spell has been broken, I loved you so
You were my lesson I had to learn
I was your fortress

There's nothing left to lose
There's no more heart to bruise
There's no greater power
Than the power of good-bye

Learn to say good-bye
I yearn to say good-bye


I nakon bezbroj pokušaja... ne mogu... ne i ne i ne... ti si moja jedina slabost... i ti to znaš!!

<< Arhiva >>