Kad se ostvare snovi

01 veljača 2006

Danas je THE DAY. Ostvarila sam svoj san da postanem IT Manager. To želim oduvijek. Nevjerojatan je osjećaj. Ustvari, neobičan je osjećaj. Sreća zbog uspjeha... nevjerica da je uspjelo... strah od novih obveza... želja biti najbolji... sve pomiješano u jednom.

Ma nikada se ja nisam bojala poslovnih uspjeha. Tu sama odlučujem o svemu. Sama guram naprijed. Sama se povlačim natrag. Nije mene strah toga. Samo je bilo pitanje dana kada će mi se san ostvariti. I eto. To je danas.

Sada sam se sjetila jedne predivne i neobične čestitke za Novu godinu. Rekla mi je: „Želim ti puno dobrih ideja jer znam da svaku ostvariš.“ Što više poželjeti.

Ustvari, sada sam u onoj situaciji kada ne znam što bih rekla. Eto, i meni se to dogodi. Zaista sam još uvijek u nevjerici da imam svoj odjel, da imam ljude ispod sebe, da sam odgovorna za posao i za ljude, da trebam zadovoljiti potrebe firme i ljudi, biti uvijek između dvije vatre...

i kvragu, ja to želim i u tome uživam.

<< Arhiva >>