Ne dirajte mi vrijeme

13 siječanj 2006

Ja imam jednu opaku vrlinu. Opaku zato što me nepoštivanje toga jako ljuti. A vrlinu, zato što jednostavno ne želim to shvaćati kao svoju manu.
Radi se o poštivanju vremena. Dogovorenog vremena. Tu spadaju dogovori s članovima obitelji, prijateljima, poznanicima, poslovnim partnerima, kolegama... bilo kime.
Vrijeme dolaska na određeno mjesto, vrijeme početka sastanka, vrijeme kretanja na određeno mjesto.... i slične stvari. Alergična sam na nepoštivanje dogovorenog vremena. Što znači ako je dogovoreno u 12:00 tada očekujem da najkasnije u 12:00 osobe koje su sudjelovale u dogovaranju budu na pravom mjestu. Kašnjenje toleriram jedino ako je najavljeno i to do onih akademskih 15 minuta. Inače, akademskih 15 minuta svatko može zakačiti mačku o rep. Da mi je samo znati tko je to smislio. Sigurno netko tko je imao običaj kasniti svugdje, svakome i svaki put.
I ja znam neki put zakasniti, naravno, ali se javim telefonom, SMS-om, dimnim signalima, zvučnim signalima... nađem način. Međutim, točna sam i točnost očekujem od drugih.
Inače, što ćemo raditi nakon dolaska u dogovoreno vrijeme, uopće mi nije bitno. Možemo plan izmjeniti 5000 puta. Bitno mi je samo da se poštuje dogovor dolaska na mjesto zbora.

Posebno me iritiraju poslovni sastanci koji ne počinju na vrijeme, a osobe su od sale za sastanak udaljene 1,2,3 vrata u istom hodniku.
Pokušavam si u glavi objasniti razloge. Pokušavam si u glavi objasniti što netko dobiva time što će doći kasnije? Pokazuje neku svoju snagu, veličinu, moć?!?!? Ma klinac, pokazuje da ne zna na sat, da ne poštuje kolege, i da kasni.

Ne mislim da pretjerujem s inzistiranjem dolaska u točno vrijeme. Ja imam puno obveza i ne mogu si zamisliti da samo na jednu kasnim. Sve ostale odoše u PM. A isto mi se događa ako meni netko zakasni. Uostalom, nije zabavno čamiti na jednom mjestu i čekati besposleno. Ako netko najavi kašnjenje, odlično, ja stignem obaviti još neke stvari dok se osoba pojavi.
Toleriram najavljeno kašnjenje, opravdano kašnjenje. Toleriram promjenu vremena dolaska, ali na vrijeme, a ne u 5 do 12.

Sve mogu podnijeti, ali ne dirajte mi vrijeme....

<< Arhiva >>