Other me... wraoooo

15 prosinac 2005

Što da kažem? Dosađujem se na poslu. Takvo je razdoblje godine kada svi samo razmišljaju o domjencima. Ništa mi se ne radi jer razmišljam o novim ponudama za posao. A moje šefove očito boli ona stvar za to... Nikome ni traga ni glasa... A ja koristim situaciju jer kada mačke nema, miševi kolo vode :)

Od dosade otvorih onu smješnu web stranicu s raznoraznim kvizovima i odabrah za danas onaj o mojoj demonskoj strani. Zabava ili ne, ima nešto u tome :)))

HASH(0x8b3d054)

Tiger demon.
You have a hot, short temper, and don't let anyone mess with you, so they CAN'T underestimate you. When you have the chance to fight..you show no mercy.
You have friends even though you say you don't need any.
Your element is fire.(AWSOME) Your colors are orange, green, and black.


What's your half demon side? (ANIME pics)
brought to you by Quizilla

15:42

Još uvijek je dosadno pa tražim asteški horoskop. Ja sam orao. Za orlove kažu:

Izuzetno dominantnog karaktera, ugledni su i posjeduju moć, sposobni su lideri koji vješto postižu izuzetne poslovne rezultate. Impulsivni i strastveni spremni su riskirati kada je to potrebno iako često na njihove odluke više utječe instinkt nego razum. Impulsivni, energični, vjerni prijatelji koje duboko pogađa izdaja. Nestrpljivi i žestoki ljubavnici veoma su darežljivi dok su bezuslovno obožavani. Slaba sujeta je često uzrok problema u odnosima. Kompatibilni su sa osobama rodenim u znaku Zmije, Psa i Orla.

E pa sada, da nema istine :))))))

<< Arhiva >>