Bez naslova ovaj put :) ...

01 prosinac 2005

Prilično je kasno. Možda i prilično rano. Koga uopće briga za vrijeme :).
Vjerujem da je post poseban. OK, u prilog ide činjenica da je post pisan nakon par pića previše, ali kako kažu, što trijezan misli, pijan govori.

Završio je poslovni dio. Sjedim u hotelu, gledam Rijeku u daljini. Za mene čudan pogled. Obično iz Rijeke gledam Opatiju i divim se pogledu te pokušavam po svijetlima odgonetnuti što je što. Ovaj put perspektiva je drugačija. Iz Opatije gledam Rijeku. Pogled je neopivisno lijep. Obrnut je, ali neopisivo lijep.
Bijela i žuta svijetla rasprostranjena su posvuda, negdje malo slabiija, negdje malo jača. Pogađam gdje je bazen, gdje je brodogradilište, gdje je luka. Svjetla trepere. Možda treperi meni u glavi :) Who cares :)

Jučer si nazvao. Sada sam se nasmijala, točnije, sada sam se podsmjehnula. Nisi sretan. Osjećam to. Čujem ti u glasu. Govoriš mi to. Žao mi je prijatelju moj, ja bih ti rado pomogla, ali ne mogu. Ne znam kako. Nazvao si me. Prepoznala sam broj koji nije u mobitelu, ali je u mislima. Javljam se.

Ja: Halo.
On: Bok, pa gdje si ti? Zovem te na kućni broj, ali se ne javljaš.
Ja: Da, nisam doma.
On: Gdje si?
Ja: Nećeš vjerovati. Idem u Konobu na večeru.
On: Pa ti si u Rijeci??!?!?
Ja: Da, jesam.
.........
Ukratko, da, ima novu djevojku nekih 20-tak dana, što znači da je ima barem 2 mjeseca. Nije baš jako sretan niti zadovoljan.

Ja: Što? To je najbolje što si trenutno našao na tržištu?
On: (smijeh od srca)..... nevjerojatno, ti me još uvijek najbolje poznaš i razumiješ.

Dragi moj, nisi prvi koji me ojačao tako da me pokušao uništiti emocionalno. Ne dam se ja. Ne bih bila tu gdje sam danas da se tako lako dam zezati od raznih.
Pričasmo priče iz kurtoazije. Pitaš mogu li te nazvati koji put s posla. Da, mogu dušo draga. Pitanje je želim li? Trebam li? Hoću li?
Govorim ti da mi je drago da smo se čuli. Zbilja mi je bilo drago. Što poželjeti više nego čuti u glasu osobe zbog koje sam do pred neki dan patila da nije zadovoljna. Ja jesam. Ja sam zadovoljna svojim životom. I to ti naglašavam. Sve je upravo onako kako želim da bude.
Ne mogu vjerovati da to izgovaram, ali drago mi je da smo se čuli. Ti si se odao da nije sve u najboljem redu. Ja sam se odala da upravo uživam u svom stilu života i rada. Sama. Izabrali smo svaki svoj put. Ja tebi želim najbolji, a ti si taj koji ga biraš.
Pitaš se sjetim li se tebe koji put :) Dragi S, da, sjetim se svih lijepih uspomena. Bilo je lijepo, kažeš mi. Da, bilo je, odgovaram.

Bilo je. Sada je neko drugo vrijeme. Što da ti kažem? Ne znam. Ja sam sretna. To isto želim i tebi. Zbilja ti to želim i nadam se da ćeš se pronaći i da ćeš pronaći osobu koja će te razumijeti i poznavati bolje nego ja. Ili barem jednako kao ja.
Osjećaji nisu baš nestali kao rukom odnešeni. Ja sam se promijenila. Ne znaš kako je to kad osoba koja te voli ostavlja tebi na izbor vlastiti put života u svemu. I želi ti sve najbolje od srca.
Želiš pričati sa mnom otvoreno i detaljnije. Ma može. Pričat ću s tobom i pomoći ako mogu. Sada ja to zaista mogu. Misim da nisi svjestan toga da mi više ne trebaš i da ne ovisim ja o tebi, nego ti o meni. Neću reći da likujem zbog toga. Neću biti bahata jer bi mi se moglo odbiti o glavu. Samo mi je drago da ću ti moći pomoći ako imaš povjerenja u mene i moje mišljenje i savjete.
Prestajem ovdje. Još samo sitnica...

Poklanjam ti ove stihove mirne duše i mirnoga srca:

My life is brilliant.
My love is pure.
I saw an angel.
Of that I'm sure.
He smiled at me on the subway.
He was with another woman.
But I won't lose no sleep on that,
'Cause I've got a plan.

You're beautiful. You're beautiful.
You're beautiful, it's true.
I saw you face in a crowded place,
And I don't know what to do,
'Cause I'll never be with you.

Yeah, he caught my eye,
As we walked on by.
He could see from my face that I was,
F**king high,
And I don't think that I'll see him again,
But we shared a moment that will last till the end.

You're beautiful. You're beautiful.
You're beautiful, it's true.
I saw you face in a crowded place,
And I don't know what to do,
'Cause I'll never be with you.
You're beautiful. You're beautiful.
You're beautiful, it's true.
There must be an angel with a smile on his face,
When he thought up that I should be with you.
But it's time to face the truth,
I will never be with you.

<< Arhiva >>