Zlatna Tina

12 siječanj 2009

Kako naša televizija (ups, pardon, našE televizijE, bez obzira u čijem vlasništvu bilE) uglavnom otkupljuje glupave/jeftine serije ili one koje je prilike imala gledati i moja prabaka, pokoj joj duši još tamo od početka osamdesetih, mi koji volimo serije, dakle televizijsku produkciju, dokumentarce i animirane filmove, moramo se ovih dana moliti ne bi li serija/film koji volimo osvojila neku od prestižnih nagrada poput recimo Zlatnog globusa, održanog jučer.

Tina Fey

Tko je ovamo navratio više od jedanput i to s drugim ciljem od ostavljanja lezbomrzačkih komentara, mogao je primijetiti moju, nazovimo je tako, naklonost glumici i scenaristici Tini Fey. Sad sam kao službena pa neću potpirivati vatru time da je ona i moja virtualna ljubavnica, ali da, volim Tinu Fey, volim njezinu seriju 30 Rock i sinoć sam bdjela s hrpom kokica, kave i cole, ne bih li dočekala trenutak kada će Tina dobiti nagradu. Aha, dočekala sam taj trenutak!

Tina Fey

Dočekala sam i trenutak kada je njezin co-star Alec Baldwin dobio nagradu a bogami i trenutak kada je serija 30 Rock dobila nagradu kao najbolja humoristična serija.

30 Rock

E, sad sam mirna jer osim vala sreće koji me obuzeo (kao vrlo empatična osoba, posve sam se uživjela u sreću i veselje moje virtualne ljubavnice), slijedi nekoliko tjedana fotkica i intervjuića, a onda slijedi i ono što želim, a to je da neka od hrvatskih televizija seriju otkupi. Sad se pitate zašto? Dobro, možda se i ne pitate, ali ću svejedno napisati. Većina meni dragih ljudi nisu frikovi poput mene i ne skidaju stvari (glazbu, serije i filmove) tog trena kada se isti pokažu raspoloživima na nekom od „kanala“ gdje ih moji „dileri“ skidaju. Gle, ja sam frik ali ipak ne znam otkud mojim dilerima sve to. Ja samo naručim i dobijem, tako da me možete eventualno žicati broj dilera ali vam ne mogu reći otkud mi sve to. No, da se vratim meni dragim ljudima.. e da, oni uglavnom gledaju hrvatske televizije i sad, kako da ja pričam recimo Luciji o superturbofantastičnosti Tine Fey kad ona pojma nema tko je Tina Fey. Vidite vi moje muke!

Da, ok, ok, muči me i situacija u Gazi, muči me i to da mi se prijatelji u Sarajevu smrzavaju kao i prije 15 godina a nama će sutra ili prekosutra ugasiti grijanje, ali iz prethodnog posta mogli ste primijetiti da se ja ove godine apsolutno ne mislim baviti crnjacima nego isključivo lijepim stvarima u životu, onime što me čini sretnom i nasmijava. Jebeš crnjake.
Dakle Tina...

Najljepša mi, objektivno gledano, bila Kate Winslet, haljina, nakit, šminka, frizura, sve zapravo. Nju tiho volim već dugi niz godina i baš sam sinoć bila sretna kad je dobila čak dva globusa. Acceptance speech neću spominjati... izgleda da zbilja nije očekivala nagradu.

Kate Winslet

Sretna nam Nova, puna zdravlja, veselja, lijepih i pametnih žena.