Love food

28 studeni 2008

Imam posla i nemam, trudim se odmarati ali mi ne ide jer sam u ovo doba godine iz meni nepoznatih razloga hiperaktivna u svakom mogućem smislu, pa čak i prehlađena ne propuštam kavice i izlaske, iznošenje smeća iz podruma i lakiranje ograde na balkonu. Možda se pribojavam skorog kraja godine i nemogućnosti da završim sve što sam planirala... nebitno.
Kika mi stalno na putu ovih dana i ludim već sama, što od nedostatka pažnje, što od temperature. Jučer sam nakon njami-njami večere s tri prijateljice provela 4 i pol sata na Youtubeu, pretraživala klipove i gledala filmiće, komentirajući sama sa sobom pojedine detalje. Mica me čudno gledala jer valjda ipak nije normalno da u 3 ujutro piljim u ekran i pričam sama sa sobom, pa sam odustala.
Opet sam zaljubljena u Tinu Fey. Njezin novi film Baby Mama pogledal 4 puta u dva dana. Našla hrpu super klipića s njom i Amy Poehler.
Ovaj složen od inserata iz 30 Rock je odličan. Ja isto volim hranu. Užasno me nervira Big brother, na znam zašto sam se toga sada sjetila.
Bemti, sad vidim tek da je embedding ovog klipa zabranjen! Oh, well, odite na ovaj link ako vam se da, a ako vam se ne da, nisam vam ja kriva što nemate ukusa.

Where's my sandwich?!?!?!?