Gina Gershon

30 listopad 2008

Otišle mi neki dan pogledati Žene. Neloš film. Zapravo, dobro sam se zabavila ako izuzmemo nekoliko mjesta koja su dozlaboga razvučena i ako izuzmem plastično lice Meg Ryan, koja me nervirala i dok je bila svježa ko poljski cvijetak u ljetno jutro, a ovakvu plastic fantastic je nemrem gledat duže od par minuta. Kako svaki novi holivudski film koji drži do sebe ima neki lezbo-homo element, ima i ovaj, Jada Pinklec Smith glumi mini butch lezbu i vrlo je uvjerljiva, mada meni uvijek bio draži njezin klempavi suprug, mislim u pravom životu. A zašto sam se ja sad zaplela u ovaj film, nemam pojma... aha, znam, da! E u filmu glumi i Eva Mendes, seksi suparnicu Meg Ryan. Znate kako Eva Mendes izgleda? Proguglajte ako ne znate. No, nekima se taj tip latina djevojaka/žena sviđa, recimo meni, a nekima baš i ne, recimo Kiki mojoj, koja je, da citiram „više nekako pristalica klasične europske ljepote“, što god to bilo. I tako mi nakon filma pričamo o tome je li Eva zgodna seksi mama ili je mala, debela spečena Latina, kad kaže moja Kika kako ona nju nervira jer je nerviraju hetero osobe koje su karijere napravile glumeći lezbe. Ja si mislim, mislim, i nadođem na to kako je Kika pobrkala Evu Mendes i Ginu Gershon, opet proguglajte ako ne znate kako izgleda. I ne i ne, to je ista osoba. Pa nije. Dođemo doma i ja odem na gugl i zbilja nije, uvjerila sam je. Nego, posve slučajno sam saznala ovo, imajte na umu da ništa o njoj nisam čula/tražila/gledala već sigurno 8 godina:

1. Gina Gershon je što starija to zgodnija i sviđa mi se, pa mi je evo već tjedan dana imaginarna ljubavnica.
Gina Gershon

2. Gina Gershon je, poput mnogih glumaca i glumica, potpporu dala Baracku Obami, God bless her soul, pa se čak, poput Tine Fey (moje permanentne imaginarne ljubavnice), bacila u parodiranje supertragikomične Sarah Palin. Check out this video i pri pogledu na Ginu u badiću uzmite u obzir da ima 46 godina, my oh my!



3. Gina Gershon, osim što glumi, parodira i dobro izgleda, ona i pjeva! Pjeva rock! Producirala je, glumila i pjevala u filmu Prey for Rock & Roll. Nisam film vidjela dalje od klipova na YouTubu ali mi se sviđa priča o ženskom rock bendu i probijanju na američkoj underground sceni. Ali Gina pjeva, zbilja pjeva. I sama je pisala glazbu i riječi za sve pjesme. Evo vam pjesma Every Six Minutes (govori o tome da je u SAD svakih 6 minuta jedna žena silovana).



Na pitanje o tome je li lezba, Gina kratko veli ovak: "I’m not a lesbian, but I play one in the movies."
Gotta love her.

Kako vam se sviđa?

Apdejt: Pozdrav jednoj Zrinki Z. i njezinoj M.!