Henrik i Dragi

23 listopad 2008

Već mi se nekoliko puta u životu dogodilo da sastanak za koji sam bila uvjerena da će biti dosadan stravično ispadne super. E sinoć tako ispalo. Prekjučer mi piše jedan od direktora agencije za koju radim kako dolazi, bliži se kraj projekta, i kako bi volio da mu se jučer pridružim na večeri. Meni automatski mrak na oči – još jedan stari EU prdonja koji će me daviti beskonačnim pričama o briselskoj administraciji i globalnoj krizi kapitala, a cijelo vrijeme će mi piljiti u sise, misleći da sve cure s Balkana samo čekaju da se jedan takav pojavi i spasi ih iz ovog gliba, aha, imala sam već iskustva pa znam o čemu pričam. Nije pomoglo ni to što mi je Sonia, poznanica koja me i preporučila za ovaj projekt, rekla znakovito „you'll love him, trust me“, a s njom ne znaš je li sarkastična ili ne.

Trebali smo se naći u 7 ispred hotela, a ja sam kasnila dobrih 15 minuta, namjerno. Nisam se uopće sređivala za fensi večeru nego došla u vrlo casual varijanti zakopčane košulje do posljednjeg gumba, očekujući najgore naravno. A kad tamo, apsolutno oduševljenje. Prvo sam ugledala Uvlakača, lokalnog parajliju koji živi od uvlačenja u dupe strangerima, a iza njega… tana-na-na… Henrik maneken. Odmah sam naravno skužila da je gej, a i kroz samo dvije minute mi je rekao „Sonia told me aaaall about you“ i dva puta mi namignuo, što je naravno značilo da je Sonia alapača koja je njemu, pederu, rekla za mene, lezbu, nisam ni sumnjala, jedva je dočekala. Uvlakač je očito isto saznao da je Henrik gej pa mislim da bi mu i dao guze da je ovaj to htio, no nas dvoje smo se fokusirali jedno na drugo i uživali.

Henrik jest uistinu direktor te agencije za koju ja radim ovdje, ali izgleda kao da mu nije više od 20, mada ima 42, prototip savršenog gej muškarca iz filmova, lijepo, mirisan, ošišan, uređene bradice, savršeno odjeven, pa taman da ga staviš na policu i gledaš cijeli dan. Poslovno smo odbrbljali za sat i pol vremena u Korčuli, onda je Uvlakač otišao, hvala svim svecima, jebote što ne podnosim te naše uvlakače u guzicu europskom šljamu, a Henrik i ja ostali laprdati, privatno naravno, znate onako kad se s nekim nađete na istom levelu a nikada se prije niste vidjeli.

Već je bilo prošlo 22 sata i njemu bilo neugodno pitati me da ostanemo i duže ali sam mu rekla da je Kika svejedno na putu i da sam sama doma, pa bih rado da ostanemo. E onda je pozvao i dečka zvanog Dragi, kojeg je do tada skrivao u hotelskoj sobi. Bokte, jadnici si uzeli dvije odvojene sobe jer im je Sonia napumpala glavu glupostima kako ovdje ni slučajno ne smiju pokazati da su tetke jer neće izvući živu glavu. Onda sam se čak našla u situaciji da branim ove naše desničare jer da nije sve tako kako Sonia govori, mislim nije sve tako crno, a i njih dvojica uopće ne izgledaju ko tetke nego turbo zgodni poslovnjaci. Malo im je doduše bilo neobično da smo jedva našli mjesto za nastavak pijančevanja a da nije Bulldog koji meni ide na živce, pa smo našli Bulldog, jer ja tako rijetko izlazim da uopće ne znam što je otvoreno nakon 23 sata.

Neću baš sad pisati u detalje kako smo cugali, smijali se i na kraju u pola 2 pjevali Marseljezu (Dragi je Francuz, ne Belgijanac!) koliko sam se nacugala a ja tako rijetko cugam da je ovo sinoć bilo strašno, pitajte Luciju, njoj sam slala neke nesuvisle poruke, a Kika me negdje u 1 zvala i nije mogla vjerovati kad sam joj rekla da sam našla sperm donore za našu djecu… strašno. Vodim ih večeras na Laku, jako im se svidio moj prijevod stihova krava daje med, a pčela daje mlijeko rofl.