one love one life

ponedjeljak, 08.09.2008.

Subota... Nedjelja... i još jedan nezamjenjiv čovjek.. Dino zbogom.

Image and video hosting by TinyPic

Htjela sam pisati o tome kako sam u subotu provela krasnu večer sa puno lošeg crtanja sa Zokom i Hrvojem. Htjela sam pisati o Sljemenu i kako je predivno, o svojim razbijenim koljenima, o djetetu koje nose u rusaku, o braku i kakve su njegove sličnosti s kupovinom stana...
Htjela sam, ali sve riječi su mi stale kad sam čula za Dinu.
Kako misliš mrtav?
Kao da se to može krivo protumačiti.
Gotovo sam poželjela da je to ona fraza... da ne duljim.
R.I.P.
Mrzim tu frazu.
Kao da je taj ikad htio počivati u miru!!!

Image and video hosting by TinyPic

Ljuta sam.
"Život je lijep."... Ma nemoj srat. Ali smrt nije.
"Smrt je sastavni dio života".. Ma tornjaj odavde. Kakvog je života smrt sastavni dio?! Smrt je smrt i gotovo. Smrt je jebeni kraj i točka. Sve ostalo su nade...
Nade su OK. Izludili bi da ih nema, valjda.
Ali ne tješe me. Ljute me ta objašnjenja bez garancije..
Ljuti me kada navečer na RTLu puste "Prgavu familiju" jer je na toj snimci on tako živ.
Ljuti me što nemaju obzira prema nikom, i što je marketing broj jedan.. Smrt se dobro prodaje u naše vrijeme.
Ljuti me što su nam ljudi dar koji ćemo morati vratiti. Ljuti me. Zašto bi ih morali vraćati?
Sorry Bože obićno nemam hrabrosti ljutit se na Tebe, ali trenutno ne znam kome bih se obratila.. Običaj je ne ljutit se direktno na Tebe, zašto? Iz straha od kazne koja slijedi? Ali vidiš doista su čudni putevi Tvoji i ja ih ne razumijem. A s obzirom da sam samo tupava ovca pokušaj Ti razumjeti mene.. Ljuta sam jer nam daješ nezamjenjive ljude i onda oni odlaze...
Mislim, po kojem ih to principu zoveš? Šta daš im talent.. Mislim šta ti je Toše trebao gore.. da li to znači da ga odovuda nisi dobro čuo?!
A Dino...
Al jedno ti priznajem... stvarno znaš napraviti ljude sa stilom.
Volim Tvoje kreacije.
Image and video hosting by TinyPic
Groblja su puna nezamjenjivih ljudi...

......
Pisala bih o Dini iz Libida, kakvog ga se sjećam.. ali ne nalazim adekvatne riječi. Možda je jednako teško opisati nečiji život, kao i dobro proživjeti vlastiti.

Image and video hosting by TinyPic

- 10:37 - Komentari (8) - Isprintaj - #