VESNA JURETIĆ - "MAŠTANJE I SNOVI", 2. ZBIRKA POEZIJE

24.04.2023.





Vesna Juretić ,,MAŠTANJE I SNOVI" - 2. zbirka poezije lijepe pjesnikinje je - tiskana, a i ovu knjigu sam kompletno pripremila i obradila za tisak.

Čestitam od srca dragoj Vesni Juretić na prekrasnoj zbirci.



REKLI SU MI - Vesna Juretić

Rekli su mi jednom,
čini mi se davno
da vremena nemaš
i da ti nije stalo.

Čekala sam dugo
i shvatila nisam
nekog drugog gledaš,
a mene nimalo.

Otišla sam tužna
s našeg starog mjesta
uplakana, ružna,
nisam znala kamo
vodila me cesta.

Rekli su mi davno
istinu o tebi,
jer sam htjela laži
i unatoč svemu
biće svojim cijelim
kap ljubavi traži.






OSVRT NA 2. ZBIRKU POEZIJE „MAŠTANJE I SNOVI“ Vesna Juretić

"I od tada jesam, jer ti jesi
i od tada jesi, jesam i jesmo
i za ljubav ja ću biti,
ti ćeš biti,
mi ćemo biti."

(Pablo Neruda)


Vesna Juretić je kroz realnost života istkala već i drugu zbirku poezije, jer ona – je, ona jeste, ona će biti, ona je ta.

Vesna prosipa svoje stihove na čitatelje kao što se s neba spuštaju bijele pahuljice, onako u tišini ili u proljeće kad procvjetalo drveće odbacuje bijele latice pa se čini, zabijelilo je od silnog proljeća koje se ni samo sebe ne sjeća.

Vesna se sjeća svih trenutaka koje je provodila u raznim godišnjim dobima osjećajući svako to godišnje doba u svojoj duši, na svom tijelu kao ruke voljene osobe koje grle, kao usne koje ljube, kao oči koje požudno gledaju.

„Maštanje i snovi“ neodvojivi su dio Vesnine pjesničke prirode, njenog poetskog izričaja, njenog razmišljanja. Ona se stapa s maštom živeći u realnosti svojih stihova, ali kao čarobnica začara svoje čitatelje pa se u nekim pjesmama pronađem kao da sam baš tamo, baš na tom mjestu kojeg Vesna tako slikovito opisuje svojim stihovima i osjećam se – baš onako lijepo, ugodno, vidljivo i sretno.

Kao što je prva zbirka poezije „Zvjezdani memento“ zaokupila moju pažnju i oduševila me, ova druga zbirka Vesna Juretić dokazuje i pokazuje i poručuje autorici da je puno ranije trebala izdati svoje lijepe stihove koji su ležali skriveni kao tajno blago u riznici njenih rokovnika i drago mi je što sam ih čitala, prepisala i obradila da ih i Vesnini čitatelji čitaju i uživaju u prelijepim stihovima ove lijepe pjesnikinje.

Jadranka Varga, pjesnikinja
Zagreb, 27.03.2023.

https://www.magicus.info/ostalo/poezija/vesna-juretic-mastanje-i-snovi-2-zbirka-poezije



https://blog.dnevnik.hr/moj-plavi-svijet/2023/03/1631970544/knjige-koje-sam-pripremila-za-tisak-i-eknjigu-drugim-autorima.html







NAJAVA IZLASKA NOVE KNJIGE

07.04.2023.




Uskoro izlazi 1. knjiga

"POVRATAK SEBI" koju je napisala autorica Asima Vojić.

Ovu lijepu knjigu sam kompletno pripremila i obradila za tisak i napisala osvrt na knjigu (lektura, grafička obrada knjige), a recenziju je napisao moj dragi prijatelj bloger dr Zlatan Gavrilović Kovač, književnik iz Australije.
Z L A T A N

Uskoro više o ovoj lijepoj knjizi ...




https://blog.dnevnik.hr/moj-plavi-svijet/2023/03/1631970544/knjige-koje-sam-pripremila-za-tisak-i-eknjigu-drugim-autorima.html







<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.