KNJIGE KOJE SAM PRIPREMILA ZA TISAK I E-KNJIGU DRUGIM AUTORIMA

17.01.2024.

4444444444444444444444555
slika:
https://www.freepik.com/free-vector/blank-book-white-background_3975643.htm#query=empty%20book&position=40&from_view=keyword&track=ais&uuid=e849bed4-2106-47cb-8810-67b9c45b0037

http://plavi-kod.com/jadrankavarga/jadrankavarga/novi.php


Dragi pisci i pjesnici, budući i sadašnji,

javite se onima koji će vam korektno financijski jako povoljno, za samo 80 eura mog rada na knjizi poezije i 100 eura za knjigu proze, pomoći da možete izdati svoju vlastitu knjigu i to od worda do dostave vaše gotove knjige na vašu kućnu adresu.

Izrađujem vaše knjige poezije za tisak za vrlo povoljan fiksni iznos od 80 eura za sve, a knjigu proze za 100 eura.

Tisak plaćate tiskari koju sami odaberete, a ne meni. Sve piše na slici. Moja cijena rada je fiksna od 80 eura za knjigu poezije ili 100 eura za knjigu proze i to za kompletnu pripremu i obradu knjige uz grafičku obradu korica/omota knjige za tisak, pisanje osvrta za knjigu i riječ urednice, a što je sve u mojoj gore navedenoj cijeni rada na knjizi.

Tisak knjige autor plaća direktno tiskari prema ponudi koju autor dobije iz tiskare. Ako autor nema izabranu tiskaru, mogu preporučiti dobru tiskaru gdje sam i sama tiskala svoje knjige koje i sama plaćam. Ova tiskara daje probni primjerak, a što je izuzetno važno i taj probni primjerak je u cijeni tiska.
U cijenu tiska je uključena i dostava knjige na kućnu adresu, ako autor nije iz Zagreba po cijeloj EU.

Danas NIJE SKUPO, a ni problem izdati vlastitu knjigu. Ja sam izdala 24 zbirke kao i 7 zajedničkih zbirki s drugim autorima.

Sve ostale informacije možete dobiti na:
- broj mobitela
091 555 92 88 ili
- na e-mail:
jadrankavarga5@gmail.com
(PLAVI KOD)
http://plavi-kod.com/jadrankavarga/jadrankavarga/novi.php

POPIS KNJIGA KOJE SAM LEKTORIRALA ILI KOMPLETNO OBRADILA ZA TISAK:

EMILIJA DEVIĆ
1. ČUVARI SNA – lektura knjige
KRISTINA KOREN
2. U SJENI IZGUBLJENOG VREMENA - lektura i recenzija knjige
EMILIJA DEVIC
3. KORACI KROZ lektura, a i recenzija nekih knjiga
********************************************
Dr ZLATAN GAVRILOVIĆ-KOVAČ - lekture ovih knjige
4. AGAMEMNON
5. VELIKA IMENA HRVATSKE ZNANOSTI I FILOZOFIJE
6. RAZGLEDNICA IZ AUSTRALIJE
7. SLAVENSKO PITANJE
8. POVIJESNA LUTANJA
Prijevod putopisa, trilogija:
9. /1. knjiga trilogije: PUTOVANJA MARCA POLA
9/2. knjiga trilogije PUTOVANJA MARCA POLA
9. /3. knjiga trilogije PUTOVANJA MARCA POLA
10. RUSKA ZORA
11. POEZIJA SVEMIRA - zajednička zbirka poezije: Željka Košarić-Safiris, Jadranka Varga i dr. Zlatan Gavrilović Kovač
12. ZNANOST I POEZIJA
13. LAŽI I OBMANE
14. CRVENI KOKOT
15. NEBO MAKOVIMA OBASUTO
16. DNEVNICI - 1. DIO
17. DALJINE
18. DNEVNICI - 2. DIO
19. DNEVNICI - 3. DIO
20. DNEVNICI - 4. DIO
21. SUVREMENI HRVATSKI REALIZAM
22. PISMA
23. UZ KOZMOLOGIJU ZLATNOG PRSTENA
24. KOZMOLOGIJA I FILOZOFIJA
25. KOZMOLOŠKA DOMIŠLJANJA
26. 5EBI-FM ADELAIDE
27. ČOVJEK I KOZMOLOGIJA
28. NEKI POJMOVI KOZMOLOGIJE ZLATNOG PRSTENA
29. SUVREMENI HRVATSKI REALIZAM
30. KOZMOLOGIJA ZLATNOGA PRSTENA 2. DIO
31. SUVREMENI HRVATSKI REALIZAM
32. U POTRAZI ZA ISTINOM
33. SIN EZRA
34. OSOBITOST REALNOG
35. FEMINIZAM, KNJIGA O JEDNOM APSURDU
---------------------
FRANKA FANI KOHN
36. GALEBOVA ŽELJA - lektura knjige
37. DUBRAVKINA PRIČA II DIO - lektura knjige
********************************************
ANĐA JOTANOVIĆ
38. KAD DUŠA PROGOVORI – lektura knjige
39. SAM SVOJ KREATOR - reizdanje - lektura knjige
40. MUDROST I MOĆ DUŠE - lektura knjige
41. PRIRUČNIK ZA REKONSTRUKCIJU PODSVIJESTI - lektura knjige
42. MOJE VRLINE - lektura knjige
43. BISERI DUŠE - lektura knjige
44. UNIVERZALNA LJUBAV - lektura knjige
45. SVJETLOST DUHA - lektura knjige
46. NA BRANIKU ŽIVOTA - lektura knjige
47. BOJE MOGA NEBA - lektura knjige
48. SAMORAZVOJ I VIZIJE - lektura knjige
49. PROZOR U SVIJET - lektura knjige
50. PRINCEZA EMA - lektura knjige
51. U OBLACIMA PIŠE - kompletna priprema i obrada za tiskanu knjigu
52. IZ TAME U SVJETLO - lektura knjige
********************************************
SENKA IVEZIĆ
53. SLOMLJENO KRILO - lektura knjige
BOGDAN BUNIĆ
54. BOEMOVA LJUBAV - kompletna priprema za tiskanu knjigu
ne znam je li autor tiskao knjigu
HERMINA GRGAC
55. POVRATAK SEBI- kompletna priprema i obrada za tiskanu knjigu
JURAJ REPINAC
56. OSJEČKA SIRENA – kompletna priprema i obrada za tiskanu knjigu
********************************************
ŽELJKA JOTANOVIĆ - kompletne pripreme i obrade za tiskane knjige
57. SRCE NA DLANU
58. ZOVE MENE MOJE SELO
59. CRVENI CVIJET
60. PUTUJE SRCE MOJE
61. MILUJEŠ ME ČEŽNJOM
62. SRCE NA DLANU" - reizdanje 1. zbirke
63. POTRAŽI ME U STIHOVIMA zajednička zbirka napisana sa mladom pjesnikinjom Jelenom Petković
64. MOJA SJEĆANJA - zbirka je poslana na jedan natječaj
********************************************
KIKA KIKA
65. POEZIJI S LJUBAVLJU - kompletna priprema i obrada za tiskanu knjigu
ALEMKA BRAZZODURO
66. ČEŽNJA - kompletna priprema i obrada za tiskanu knjigu
67. JESEN ŽIVOTA - kompletna priprema i obrada za tiskanu knjigu
68. SUNCE MOJE DUŠE - kompletna priprema i obrada za tiskanu knjigu
********************************************
MIRKO EMERYK ŠAFARIĆ
69. ZAUSTAVITE MISLI I PUSTITE SRCU DA GOVORI - kompletna priprema i obrada za tiskanu knjigu
70. MOJE MISLI, MOJA SLOBODA - kompletna priprema i obrada za tiskanu knjigu
71. ZAUVIJEK MOJ PRIJATELJ – slikovnica, - kompletna priprema i obrada za tiskanu slikovnicu
********************************************
JELENA & "
72. TO JE MOJ SVET - kompletna priprema i obrada za tiskanu
73. POTRAŽI ME U STIHOVIMA zajednička zbirka napisana sa Željkom Jotanović - kompletna priprema i obrada za tiskanu
********************************************
TANJA REPINAC Wendy Tanja - Heyoka
74. LANTERNA MOJE DUŠE lektura knjige
75. U TEBI SVA TVOJA lektura knjige
********************************************
DANA ŠKRBA
76. MOLJAC U SVILI – lektura knjige
BLANKA HRG POBRIĆ - Kap jedinstvena
77. TRAŽEĆI ANĐELE NA NEBU – lektura knjige
********************************************
MIROSLAV ŠILJO GRABOVAC
78. ŠILJINA SVAŠTARA - kompletna priprema i obrada za tiskanu knjigu
79. ŠILJINA SEĆANJA - kompletna priprema i obrada za tiskanu knjigu
80. ŠILJINA PROŠLOST, SADAŠNJOST I BUDUĆNOST - kompletna priprema i obrada za tiskanu knjigu
********************************************
TANJA OCELIĆ
81. INFINITUM – lektura knjige
KIKA KIKA
82. POEZIJI S LJUBAVLJU - prošireno reizdanje, kompletna priprema i obrada za tiskanu knjigu
SANDRA PETRŽ
83. MADONINE MISLI - kompletna priprema i obrada za tiskanu knjigu
ŽELJKA JOTANOVIĆ
84. DOTAKNI ME SRCEM - kompletna priprema i obrada za tiskanu knjigu
ANĐA JOTANOVIĆ
85. PODSVIJEST, PANDORINA KUTIJA – lektura knjige
ŽELJKA JOTANOVIĆ
86. SVJETLOST U SRCU - kompletna priprema i obrada za tiskanu knjigu
GORDANA IVKOVIĆ
87. TRENUTAK U VJEČNOSTI - kompletna priprema i obrada za tiskanu knjigu
dr ZLATAN GAVRILOVIĆ-KOVAČ
88. KLJUČEVI DVORCA – lektura knjige
ŽELJKA JOTANOVIĆ
89. NOVI PUT ŽIVOTA - kompletna priprema i obrada za tiskanu knjigu
MIRKO EMERYK ŠAFARIĆ
90. ZAPISI DUŠE - kompletna priprema i obrada za tiskanu knjigu
SNJEŽANA TELEBUH
91. VOLIM TE, BOŽE, U STIHU - kompletna priprema i obrada za tiskanu knjigu
ŽELJKA JOTANOVIĆ i ANĐA JOTANOVIĆ
92. RECI MI PJESMOM - kompletna priprema i obrada za tiskanu knjigu
ŽELJKA JOTANOVIĆ i JADRANKA VARGA
93. TAJANSTVENA NOĆ - kompletna priprema i obrada za tiskanu knjigu
ANITA VUKOVIĆ
94. MOĆ DUHOVNOSTI – lektura knjige
EMILIJA DEVIC
95. TRAG ZAPISAN U VJETRU – pregled knjige
dr Zlatan Gavrilović-Kovač
96. UKRAJINA – lektura knjige
ANITA VUKOVIĆ
97. 100 BITNIH RAZLOGA ZAŠTO BITI VEGETARIJANAC – lektura knjige
ALEKSANDAR GAVRILOVIĆ
98. BRODSKI DNEVNIK – lektura knjige
MIRJANA S. DRENJANČEVIĆ
99. U VRTLOGU STRASTI - kompletna priprema i obrada za tiskanu knjigu
ANĐA JOTANOVIĆ
100. KRILA SLOBODE - kompletna priprema i obrada za tiskanu knjigu
NADA BLAŽIČKO
101. ZAPLETI MI RUKE U KOSU - kompletna priprema i obrada za tiskanu knjigu
MIRJANA S. DRENJANČEVIĆ
102. ŽIVOT PIŠE LJUBAV - kompletna priprema i obrada za tiskanu knjigu
MIRA JUNGIĆ
103. PREPOZNATI LJUBAV - kompletna priprema i obrada za tiskanu knjigu
ROBERT BRALIĆ
104. NEGDJE U SJEĆANJU – lektura knjige
JASNA GUGIĆ
105. PJESMA ŠUTNJE/Piešn milczenia (dvojezična zbirka hrvatski/poljski) – lektura knjige
DALIBOR RUŠEVLJAN
106. ISKOVANE PJESME - kompletna priprema i obrada za tiskanu knjigu
ANITA VUKOVIĆ
107. AGAPA - BOŽANSKI IZVOR I JA – lektura knjige
MIRA JUNGIĆ
108. DOLINA MOJE MLADOSTI - kompletna priprema i obrada za tiskanu knjigu
HABIB MANDŽIĆ
109. PROTOK VREMENA - kompletna priprema i obrada za tiskanu knjigu
VESNA JURETIĆ
110. ZVJEZDANI MEMENTO - kompletna priprema i obrada za tiskanu knjigu
KIKA KIKA
111. POD MJESEČEVIM SVJETLOM - kompletna priprema i obrada za tiskanu knjigu
ŽELJKA JOTANOVIĆ
112. NOVE RIJEKE - kompletna priprema i obrada za tiskanu knjigu
DRAGAN MIŠČEVIĆ
113. ŠAŠAVE PJESME - kompletna priprema i obrada za tiskanu knjigu
dr ZLATAN GAVRILOVIĆ KOVAČ
114. UKRATKO O GLAVNOM – lektura knjige
VESNA JURETIĆ
115. MAŠTANJE I SNOVI - kompletna priprema i obrada za tiskanu knjigu
ASIMA VOJIĆ
116. POVRATAK SEBI - kompletna priprema i obrada za tiskanu knjigu
ŽELJKA JOTANOVIĆ
117. PJESME MOJE DUŠE - kompletna priprema i obrada za tiskanu knjigu
EVA RAJČEVIĆ BUBA
120. SLOMLJENO SRCE - kompletna priprema i obrada za tiskanu knjigu
ENEA SKRAČIĆ
121. A DI SAM JA? - kompletna priprema i obrada za tiskanu knjigu
TANJA BIJELIĆ
122. ŽIVIŠ LI ILI SAMO DIŠEŠ? - kompletna priprema i obrada za tiskanu knjigu
SUZANA MITRIČEVIĆ
123. TRAGOVI DUŠE - kompletna priprema i obrada za tiskanu knjigu
DRENKA MATOŠEVIĆ
124. ŽIVOT JEDNE DUŠE - kompletna priprema i obrada za tiskanu knjigu
ŽELJKA JOTANOVIĆ
125. ZOVE MENE MOJE SELO - reizdanje 2. zbirke poezije, kompletna priprema i obrada za tiskanu knjigu
ANTE VULIĆ
126. MIRIS ZEMLJE I BARUTA - Suze duše – kompletna priprema i obrada za tiskanu knjigu
MIRA JUNGIĆ
127. DAR LJUBAVI – kompletna priprema i obrada za tiskanu knjigu
EVA RAJČEVIĆ BUBA
128. KORAK DO SREĆE - kompletna priprema i obrada za tiskanu knjigu
dr ZLATAN GAVRILOVIĆ-KOVAČ
129. BIJELI DEMON – lektura knjige
ROBERT BRALIĆ
130. U KRIVO NASAĐENOM SVIJETU – lektura knjige
DRENKA STJEPANOVIĆ
131. TRAG U TIHIM KORACIMA - kompletna priprema i obrada za tiskanu knjigu
SANDRA PETRŽ - https://www.facebook.com/profile.php?id=100010890091738
132. BESKRAJNO PLAVO - kompletna priprema i obrada za tiskanu knjigu
TANJA BIJELIĆ
133. KRAJ PRIJE POČETKA - kompletna priprema i obrada za tiskanu knjigu
JASNA GUGIĆ
134. PJESNICI/POETS - kompletna priprema i obrada za tiskanu knjigu
DALIBOR RUŠEVLJAN
135. PREKALJENI ŽIVOT – lektura knjige, naslovnicu je izradio autor
Za puno knjiga sam pisala i recenzije i osvrte i to su knjige koje sam pripremala za druge autore, a čak i za knjige koje nisam pripremala za te autore.
Evo, sve sam zbrojila: do sada sam pripremila i obradila za tisak ili samo pisala recenziju ili napravila kompletnu pripremu: 135 knjiga + 24 moje samostalne zbirke i 7 zajedničkih s drugim autorima = ukupno 166 knjiga.

PLAVI KOD - Jadranka Varga klik link:
https://www.plavi-kod.com/jadranka.../jadrankavarga/novi.php
Ovdje je popis svih knjiga koje sam do sad izradila ili pripremila za digitalnu tj. e-knjigu ili kompletno pripremila i obradila za tisak-štampanje, a za sve ostale informacije može se javiti na moju e-mail ili broj mobitela koji se nalazi na slici.

4444444444444444444444555
slika:
https://www.freepik.com/free-vector/blank-book-white-background_3975643.htm#query=empty%20book&position=40&from_view=keyword&track=ais&uuid=e849bed4-2106-47cb-8810-67b9c45b0037

http://plavi-kod.com/jadrankavarga/jadrankavarga/novi.php







<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.