marchelina

22.06.2009., ponedjeljak

Po tres!

Kako mi se jučer stolica zaklimala kad san sila isprid konpjutora! Kvragu, pomislila san, morat ću stvarno smršavit, kadli ondak svatin da mi se ne klima stolica, nego cili stan! Onda san pomislila kako su ovi podstanarski stanovi stvarno sramotno slabo održavani, sidneš na stolicu i cili stan se drma!

Tako san punih po ure bila ogorčena i ispunjena pravednin gnjevom na stanodavce dok nisan na radiju čula da je bija potres. E, kad san to čula, izletila san iz stana u garažu jerbo san čula da drugi potres obično nastupi 20 minuti poslin prvog.

U bijegu san sa sobon ponila samo najnužnije, mobitel, duvan, šifru za ulaženje u blog editor i svoj sritni zeleni upaljač.

Tako stojin ja isprid zgrade i pušin i naiđe susid i pita me da jel' čekan nekoga? Ja govorin da je, da čekan potres.

Na to će on: A kad ste se dogovorili?



<< Arhiva >>