marchelina

04.06.2009., četvrtak

Bilježnica Robija K. - NEAM BLAGE


Tata je zarežao: "Kad su maznuti topnički dnevnici onda Gotovina nije bijo u Hagu! A kad su maznuti dnevnici u Robijevoj školi bijo je u Hagu! Znači, ne mogu ga optužit! Jal ti sad kjaro?" Mama je rekla: "Ha, kada to njima smeta da ga optuže! Iovako su sve optužnice protiv njega lažne!" Tata je podviknijo: "Kako im neće smetat, jebate?! Pa ne može čovik u isto vrime bit na dva mista!" Mama je streljački pogledala tatu i rekla je: "A kako ti moš bit, a?" Tata je zinijo: "Ja?" Mama je rekla: "Je ti! Evo sad si u dnevnom boravku, a u isto vrime si i totalno u kurcu!"


Image and video hosting by TinyPic


Tata je u primaćoj sjedio u hotelji i čitao je novine. Mama je u trosjedu vezuckala goblenić. Ja sam na tapetu slagao franje da izaberem najbolje za rasturit ekipu. Onda je tata meni rekao: "A vidi, jebate, spominju ti školu u novinama!" Ja sam rekao: "N bava kua? A zašto?" Tata je zapiljio se u novine i rekao je: "Čekaj da vidim... Ha, izgleda da su nestali dnevnici... Čoviče, pa vama je neko u školi ukra dnevnike!" Mama je dignila glavu sa goblenića i rekla je: "Aaa, pa to se zna ko ih je ukra!" Tata je pitao: "Ko?" Mama je rekla: "General Gotovina!"

Tata je spustijo novine i okrenijo se prema mami. Onda je on njoj rekao: "Kakvi general Gotovina, ženska glavo?! Šta ti to trtljaš?!" Mama je rekla: "Pa čitala sam juče u novinama da je general Gotovina ukra dnevnike! I plus ga je to hrvacka vlada optužila da je ukra dnevnike!" Tata je podviknijo: "Pa to su bili topnički dnevnici, kakve to veze ima?!" Mama je pitala: "A koji su ovo?" Tata je zarežao: "Ovo su školski! Gotovina je maznijo topničke dnevnike, a u Robijevoj školi su maznili školske dnevnike! Jel sad bereš?" Mama je rekla: "Berem! A ko je njih ukra?"

Tata je opet dignijo novine i rekao je: "E, to se još ne zna! Slušaj šta piše: "...t-d-dam, t-d-dam... U školu su došli i inspektori policije, pošto je sumnjivo da su dnevnici nestali neposredno prije završetka školske godine, kada se dijele zaključne ocjene... t-d-dam... Zasad je utvrđeno da su iz zbornice otuđena najmanje četiri dnevnika, i to ona od sedmog ce razreda, zatim petog de, četvrtog be i trećeg a... Trećeg a?!" Tu je tata opet spustijo novine i zapiljijo se u mene. Onda je on rekao: "Čoviče, pa to je neko mrknijo i dnevnik od tvog razreda!?"

Ja sam lagano se rumenkijo po faci i rekao sam: "N bava kua?" Samo onda je mama uletila: "Evo, ajmo se kladit da će sad i za to optužit generala Gotovinu!" Tata je okrenijo se prema njoj sa zbunjozom na kvadrat. Onda je on njoj rekao: "Kako će ga optužit, majketi?! Šta melješ gluposti! Pa čovik je u Hagu!" Mama je rekla: "Pa šta onda? Kako su ga optužili za one dnevnike!" Tata je zarežao: "Kad su maznuti topnički dnevnici onda nije bijo u Hagu! A kad su maznuti dnevnici u Robijevoj školi bijo je u Hagu! Znači, ne mogu ga optužit! Jal ti sad kjaro?" Mama je rekla: "Ha, kada to njima smeta da ga optuže! Iovako su sve optužnice protiv njega lažne!" Tata je podviknijo: "Kako im neće smetat, jebate?! Pa ne može čovik u isto vrime bit na dva mista!" Mama je streljački pogledala tatu i rekla je: "A kako ti moš bit, a?" Tata je zinijo: "Ja?" Mama je rekla: "Je ti! Evo sad si u dnevnom boravku, a u isto vrime si i totalno u kurcu!"


Tata je gledao u nju sa ošamutom i sa obješenim ustima. Mama je nafunjena se dignila iz trosjeda i išla je da će sa goblenićom izgibat u kužinu. Ja sam njoj rekao: "Isto nije lipo tati govorit da je u kurcu! A tačno se vidi da nije, nego je u..." Mama je meni uletila: "Ti, mali, ne pizdi! Rađe idi u sobu i pospremi one razbacane školske stvari! Ona knjižurdača ti se danima vuče po podu, neam pojma di ću sa njom!" Tu je tata uletijo: "Ček malo, ček malo... Koja knjižurdača?" Ja sam zaškarpunijo se po faci turbo dizel injekšn supersonik hiperdrajv. Plus sam slegnijo ramenima i rekao sam: "Neam blage!" Tata je opet pitao: "Koja knjižurdača?" Ja sam opet slegnijo ramenima i rekao sam: "Neam blage!" Tata je gledao u mene drito u oči. Ja sam gledao u njega i crvendačijo sam se po ušima.

Onda je tata u roku munja skočijo se iz hotelje i pojurijo je prema u sobi. Ja sam u roku odma sakrijo se iza regalića. Tata je za po minuta vratijo se u primaću sa knjižurdačom u rukama. On je dreknijo: "Šta je ovo, jebemliti krv irudovu?!" Ja sam rekao: "Neam blage! Nikad to prije nisam vidijo!" Tata je arlauknijo: "Ne pravi se glup, majmune! Lipo te pitam, šta je ovo?!" Ja sam rekao: "Neam blage, kažem ti! Valjda je neka bilježnica!" Tata je viknijo: "Koja kurčeva bilježnica, sa tvrdim koricama i teška deset kila!?" Onda je tata pogledao naslov na knjižurdači i iskobečijo je oči. Onda je on fljasnijo se sa rukom po čelu i zajaukao je: "Dnevnik, jebate prasac jarac! Maznijo si dnevnik, bog te jeba! Svi ćemo završit u novine!"

Ja sam u roku hitno brisnijo iza trosjeda i cijukao sam: "Neam blage kako se to tu zateklo! Nikad to prije nisam vidijo!" Tata je itnijo knjižurdaču na pod i jurnijo je za menom. Samo ja sam već opalijo kimbu na drugu stranu trosjeda. Tata je viknijo: "Toš objašnjavat panduriji, a ne meni, razbojniče jedan bolesni!" Ja sam podviknijo: "Zašto panduriji?! Neš valjda rođenog sina prijavit?!" Tata je dreknijo: "Ne samo daš te prijavit, nego ću ti prije toga rascopat glavušu!" Onda je on opet jurnijo za menom. Samo ja sam već brisnijo iz hotelje. Onda sam ja tati doviknijo: "Oćeš mi rascopat glavušu samo zato šta sam mali i nemoćan!" Tata je viknijo: "Rascopaću ti je zato šta si lopovčina i razbojnik, imbecilu jedan!" Ja sam rekao: "Aaa ne, ne! Ti bi mene tuka samo zato šta sam mali i nemoćan!" Tata je stao kraj trosjeda i arlauknijo je: "Ukra si dnevnik, kretenu! Ko god ukrade dnevnik zaslužuje da mu se žvajzne šakomicin u glavu!" Ja sam uspravijo se iza hotelje i rekao sam: "Aj onda kad si baja žvajzni generala Gotovinu!"

Robi K. (IIIa)

P.S. Tata je stajao ukipan nasrid sobe. Onda je on okrenijo se prema mami i rekao je: "Čoviče, pa on se još usuđiva mene zajebavat! Njemu je izgleda još nejasno da ću mu stuć kosti!" Samo mama je kod vrata listala dnevnik i šutila je. Tata je njoj dobacijo: "Alo, čuješ li ti mene? Jel se ti to praviš da te se ovo ne tiče?" Mama je dalje listala dnevnik i rekla je: "A jebate patak, pa kakvi je ovo dnevnik?!" Tata je pitao: "Šta je bilo? Kakvi je?" Mama je rekla: "Nije školski, nego topnički!" Tata je u roku dz došao zelen u facu. Onda mu je zeleno prešlo u boju limunade. Onda mu je limunada prešla u mirindu od grejpa. Ja sam stao ispred njega i rekao sam: "Komeš sad stuć kosti, pičkice?"


e-novine

<< Arhiva >>