marchelina

04.06.2009., četvrtak

oni su

Neki su
imali su svoje
Ive Lole Ribare
uz to je išla pjesma
iz toga je išla pjesma
od toga nije ostao
ni stih

I radne akcije su imali
oni su vjerovali
moja mama je imala suknju
stegnutu u struku
i u Šibeniku
šezdesetih
plesali su twist.

Neki su
oni su imali
a mi imamo tastaturu
imamo mail, i mobitel
i skype
ja sam ipak živjela
i prije svega toga
a moj sin ne zna
tko je bio
Ivo Lola
Ivo Lola.

Oni si imali
junake
i kavu donosili iz Trsta
ja sam imala
njihove snove
i malo drugačije planove
oni su imali radničke zore
a ja
lepa sela
lepo gore

Prevara, prevara
vrištim u noćnoj mori
i pišem tužno pismo
Viktoru, Predragu
i Dežuloviću Bori..
Mi smo
neki smo
imali samo malo žara
gorio, plamtio, tinjao
pa nestao
naš smijeh
iz Ferala.

Oni su
imali su
ja
ja imam
tisuću prijatelja na fejzbuku
a nemam s kime
popiti kavu.
Pardon
imam s kim
ali nemamo vremena
svi prezauzeti, svi online,
dijete, muškarac i žena...




<< Arhiva >>