Linkovi
Mail
luki69@net.hr

luki2.blog.hr

srijeda, 31.08.2022.

Smrti i papričice

1. Mihail Gorbačov , bivši i posljednji predsjednik SSSR-a, preminuo je 30. kolovoza 2022. (Rođen 2. ožujka 1931.) Gorbačov je pomogao okončanju Hladnog rata. Pokušao je Rusiju, tadašnji Sovjetski Savez, učiniti humanijim mjestom. Na žalost, u tome nije uspio. Republike su imale ideju osamostaljenja, što je uzrokovalo bijes Putina, koji više nije imao na raspolaganju "veliku" zemlju, nego samo - iako još uvijek površinom veliku, ali u njegovom poremećenom umu - uvijek malu...:(((
Gorbačov je uvijek bio pozitivan lik, koji je pokušao zemlju približi Zapadu - ali, nije uspio. Rusi su mu zamjerili 1991. i raspad zemlje upravo zbog perestrojke i reformi koje je uveo - koje su omogućile i slobodu izražavanja i bolju povezanost svih sa Sovjetskim Savezom - što je ujedno značilo raspad zemlje u dotadašnjem obliku.
Gorbačov , koji je navršavao 91 godinu i već bio lošeg zdravlja kad je započela invazija na Ukrajinu, oglasio se preko svoje zaklade, pozivajući na prekid neprijateljstva i trenutni početak mirovnih pregovora. "Ne postoji ništa dragocjenije na svijetu od ljudskih života" - rekao je tada u priopćenju. Mislim da sam na blogu spominjala i dokumentarni film koji sam gledalao Gorbačovu i uvjetima u kojima je živio - kako ga je Putin zapravo "maknuo" s političke scene vrlo mudro i lukavo - osiguravši mu sve moguće povlastice i golemo imanje malo izvan Moskve na kojem je Gorbačov živio do kraja života, uz osoblje koje ga je dvorilo. I dozvolio da putuje po svijetu; drži govore - a Gorbačov se trudio čim manje spominjati Putina, s kojim osobno nikako nije bio oduševljen...

2. 31. kolovoza 1997. preminula je Lady Di. Kraljica ljudskih srca. Osoba, za koju mi je žao da nisam imala čast osobno upoznati....

I da vas ne ostavim u ovom raspoloženju tuge i odlazaka - moje papričice.....Ljute papričice iliti feferoni..:))) Obožavam! Ljub!!!



- 21:10 - Komentari (15) - Isprintaj - #

utorak, 30.08.2022.

Uspjeli su!:)))

Popravili su internet! Danas!!!! Juhuuuuu!:)))) Vjerojatno se to moglo i odmah u petak, ali - sretna sam da je danas proradio...Kada sam vidjela upaljenu lampicu na kojoj piše Internet - pa presretna sam bila....Naravno, odmah je proradila i televizija i računalo. Što je meni jako važno, jer zbog prijevoda moram imati internet. Uglavnom, laknulo mi je.
Komentirala sam vam i unatrag, pročitala postove koje nisam mogla ranije....
Mia je super, nju ne muče nikakvi problemi!:)))) Šetale sm dugo večeras, Mia je odmah zaspala kad smo se vratile, a ja sam oprala kosu, istuširala se i evo već se pere bijeli veš...
Današnji ponedjeljak je baš sretan i dobar, ljudi dragi! :)))) Sutra masaža i pedikura....:))))
Ljub!

- 00:05 - Komentari (14) - Isprintaj - #

subota, 27.08.2022.

Problemi s internetom

Od sinoć nemam internet, Iskon kaže da imaju tri radna dana kako bi ga pokušali osposobiti - pa šalju tehničara ako im ne uspije. Tako da nisam u mogućnosti pisati, nemam televiziju i čekam - čekam da ponovno sve radi. Sada sam u jednom kafiću s internet vezom, pa samo da znate da najmanje do srijede me nema. Ako poprave ranije - javim! Sretan svjetski dan pasa, koji je bio jučer! Ljub! Mia upravo sada. Slatko spava.:))) Ljub!

- 14:27 - Komentari (9) - Isprintaj - #

srijeda, 24.08.2022.

Samobor

Danas sam provela predivan dan u Samoboru.

Ne može bez odličnih kremšnita! :))))













Bilježim: za ponoviti, i to vrlo brzo. Ljub!

- 22:20 - Komentari (22) - Isprintaj - #

utorak, 23.08.2022.

Cipele i kolač od šljiva :)))))

. Moj višak cipela ....Već oglasila, broj 36 do 37,5 - zavisi od modela... Čekam da se žene jave i da ih podjelim. Drugo: kolač sa šljivama - gotov. Mljac!!!!. Ljub!

- 21:59 - Komentari (14) - Isprintaj - #

subota, 20.08.2022.

Bez teksta...

Ne znam odakle bih počela...Jutro, Mia, ja....Kava.....Odjednom, neki lik prolazi jako blizu našeg stola - sjela sam kao u inat baš na prolazu - i zamahne nogom prema Miji...:((((( Molim?! Što to radite?!- počinjem vikati. Iz čista mira, ničim izazvan - tuče moga psa....:((((( Mia je jako zacvilila. Odmah sam je podigla, i toga trenutka nazvala policiju. Bili smo na Črnomercu, na nekoliko minuta od policijske postaje. Odmah dolaze. Dečki iz kafića drže "majstora" dok ne dođe policija...Tresem se i plačem....Koliika mora biti ljudska zloba da tako nešto napravi?! Nije mi jasno...:(((( Jako me rastužilo. Policija je napravila zapisnik; i čovjek je financijski kažnjen. Mislim da će ga to spriječiti idući put da nekome napravi isto...:((((
No, nakon tuge - uvijek dolazi i radost....Dođemo kući, ja se još uvijek tresem....Pokušavam se smiriti zbog Mie, jer osjeća napetost...Zvoni profesor i nosi nove rajčice i šljive...Mislim da ću raditi kolač sa šljivama....

Ove su malo tvrđe, pa mogu duže stajati....



A ove su mekane, i treba ih odmah konzumirati....



Slatke, savršene rajčice....



A ove malene bih najradije sve pojela - odmah..:)))



Izabrala sam dvije knjige za čitanje...

Refleksoterapija....Kako meni godi masaža stopala.....Ajmeeee! :)))



Prvi red, očiščen od svih knjiga - pa sam se lako mogla popeti "na krov" knjižnice i pobrisati prašinu....



Evo plafona...Dobro ja mogu tako penjati se kao mala kozica ....)))) Da mi se zavrti - ne bi bilo dobro...:))))

I još jedna fotkica:



Moja baka....:((((

Mogu oprostiti, ali nikada zaboraviti....Kakav dan:(((((

Ljub!

- 23:35 - Komentari (25) - Isprintaj - #

Knjižnica



Mali dio mojih knjiga.....Gotovo i složeno; prašina obrisana, drugačije složila - i više se knjige ne nalaze posložene na zadnoj polici zbrda - zdola...:))))) Izmislila sam prostor - jer sam slagala knjige u dva reda, ne u jedan red.

Ljub!

- 00:05 - Komentari (12) - Isprintaj - #

četvrtak, 18.08.2022.

Mia na prvom kupanju....i šišanju :)))

Prije:
.

Na šišanju. Teta Snježana, salon "Gita". Nekoliko mjeseci nakon Goldie, uginula je i njena Gita:((((( Ima novog maltezera.









. . .




Ljub!

- 23:58 - Komentari (13) - Isprintaj - #

srijeda, 17.08.2022.

Danas o .....

Sjećate se onih finih domaćih rajčica koje sam dobila?! Danas sam dio skuhala, ispale su dvije teglice divnih crvenih plodova, koje obožavam. Kakva Barilla, ovo je domaće i slađe.:))))) Rajčice su stajale u gajbici na terasi, pa su već bile napola skuhane.:)))) Priprema: dobro sam ih oprala, koža se dala skinuti bez problema, usitnila na male komadiće. Stavila sam ih kuhati. Dodala žličicu ulja, malo soli, malo šećera i na kraju usitnjeni bosiljak. Kuhala sam sat vremena. Nisam željela sok - u tom bi slučaju kuhanje bilo dulje, sve dok se rajčica baš ne raspadne. No, ja sam željela umak, ne sok.:))) Evo malo fotografija: I vratila se čišćenju. U tom spremanju, pronašla sam nešto što me rastužilo. Goldie - njen privjesak s imenom i telefonom s druge strane.:(((( Prijateljica mi pošalje jednu fotografiju, nad dvije blizu Rijeke uživamo, spremamo se u Opatiju na Balašev koncert... I na kraju, jučerašnje bakanalije - bili gosti.... Mia sutra ide na svoje prvo kupanje i šišanje! Napravim fotke, ono: prije i poslije:))) Ljub!

- 21:53 - Komentari (11) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 15.08.2022.

Odmak od teških tema...

Musaka s povrćem. Mrkvica, poriluk i na kraju - krumpir....Prefinooo mi je ispala!!! Da ne mislite, našli su se tu i kolači...:)))). Svašta se nađe za vrijeme spremanja....Dio mojih najdražih DVD - a - prekrasni filmovi....Nađu se tu i ABBA - film, pa Let iznad kukavičjeg gnijezda, pa Ana Karenjina, Doktor Živago, Dadilja (serija), Pepeljuga...... . Dan proleti.... Ljub!

- 21:50 - Komentari (16) - Isprintaj - #

Jedno ime: Marija

. Moja slovačka baka, baka Marija. Baka s mamine strane. Ispred Filozofskog fakulteta, kada sam primila svoju prvu diplomu. Tada je rekla: "Sada si svoj čovjek, sada mogu i umrijeti.":((((( Danas sam je se sjetila i zbog Marije, njenog imena. Sretno svima koji danas slave Veliku Gospu. Ljub!

- 11:20 - Komentari (9) - Isprintaj - #

nedjelja, 14.08.2022.

Odgovor za one koje "ne vole"

Pitala sam se, ponekad, što će se dogoditi kada Balašević ode. Prejaka emocija :((((. Pisao je puno o smrti, besmislenosti rata - zato sam se pitala što će biti kada ga više ne bude....Nisam se, istina, nadala da će mi život vrlo brzo dati odgovor...:(((Znala sam da će ljudi izaći na ulice, da će se prekidati programi, da će se prikazivati jedan od njegovih koncerata... Sve se to moglo pretpostaviti..I tek sada shvaćam koliko je bio velik ne samo njegov utjecaj, nego i čitava ta priča. Zato je tako i ispraćen, zato jer je oživio ono najljepše u mnogima. I kažu da je bio samo "svirac" ...Ne! Bio je način života, smisao, beskrajna inspiracija, putokaz. Ljubav!

Eto, toliko za danas...Uh, već drugi post za danas....Volim vas!

- 20:50 - Komentari (11) - Isprintaj - #

Zaspala

Sinoć sam zaspala, ali zato sam pohitala ujutro posjetiti vas i odgvoriti na komentare - ili kod mene ili kod vas...:))))) Dakle, slučaj televizija - završen. Grunding radi.:))))) Sama sam otišla po njega, sama ga instalirala. I baš sam bila ponosna. Tako treba - uvijek. Ne moraš onda pohvaljivbati i zahvaljivati bez kraja i konca....Sam napravi - pa je sve super. Odavno sam to naučila. Stara televizija je otišla čovjeku, koji je treba za dijelove. Eto, nisam samo bacila... Prije nekoliko dana je zvonio čovjek, iz firme koja se bavi zbrinjavanjem elektroničkog otpada. Ali, tada je televizija stara - još radila.:))))) Trudim se, eto..
Druženje s malenom je sve veselije, opuštenije.:))))) Zafrkava gdje god može, a onda Te pogleda tim svojim okama - i ne možeš se jednostavno ljutiti...:))))) To je to!!!!
I danas će biti radno - u deset ujutro Zoom i jedno predavanje od sat vremena; zatim šetnja i daljnje spremanje....
I još jedna lijepa nedljela dobro iskorištena! Ugodan i lijep vikend vam želim! Ljub!

- 07:20 - Komentari (10) - Isprintaj - #

subota, 13.08.2022.

Ludi dani....

Ludi dani....Najprije sifon i poplava; sredim to - evo nove nevolje. Televizor. Ujutro želim pogledati prve vijesti. ne može.:((((( Nestalo najprije tona, a onda i slike. Doslužio je.:(((( Spasa mu nema. Malo sam se dopisivala i telefonirala sa mojim Iskonovcima. Veli žena: "Kupite novi kabel, ne vidimo da ste spojeni." Odem, kupim kabel. Ne radi i dalje. :(((( Dobro. I ništa - moram otići po novi televizor. Ljepši, veći...:))))) Grunding. Prije je bio neki Kinez - Noa. I trajao četiri pune godine, možeš misliti...



I danas me šokirala vijest da je napadnut Salman Rushdie, uboden u torzo i vrat. Britanski književnik. Rushdie je rođen u Indiji, a ima britansko i američko državljanstvo. Kraljica Elizabeta II ga je 2007. proglasila vitezom, tj. dodijelila mu tu titulu. Salman Rushdie je simbol borbe protiv vjerske zadrtosti.
Danas je trebao održati predavanje u New Yorku, no bio spriječen....:((((
Fundamentalisti, a i sam Homeini 1989. pozivali su na fetvu - jer su navodno Rushdievi "Sotonski stihovi" - bogohuljenje....:(((((

U kakvom to svijetu živimo....

Ljubim vas!


- 00:40 - Komentari (16) - Isprintaj - #

četvrtak, 11.08.2022.

Rajčice



Stigle rajčice, a ja sam odmah pohitala napraviti finu juhu od rajčice; moja najdraža juha, a dok sam bila mala i jedina koju sam voljela. Ljubav nije prestala! :))))
Rajčica je odlična, pa ću tako napraviti sataraš, tjesteninu i piletinu - i to već sutra! Veselim se, jer rajčicu volim u svakom obliku, čak i kao sok....

Rajčica je također odličan detoks - vrijedi zaista konzumirati je.

Malo sam u gužvama, malo sam u pospremanjima - ali, na kraju će vrijediti. Na kraju ću moći s ponosom reći: "Gle, kako sam sredila stan! Savršeno!"
Mia i ja....:)))
Ljub!

- 21:28 - Komentari (14) - Isprintaj - #

utorak, 09.08.2022.

Voda

Počelo je sinoć. Iz sifona izvire - voda ....Po cijeloj kupaoni....Ništa, ujutro ne budi lijena - zovi naokolo majstore vodoinstalatere....Otvorila, očistila sifon - ali voda izlazi i dalje....Znači, mora netko stručan doći. I zaista, pronađem lijepo čovjeka, i on kaže: za sat i pol stižem! I zaista - nije ni toliko prošlo, i još deset minuta nakon toga - i sifon popravljen. Ne curi voda Juhuuu! I još - to se plaća iz pričuve. 500 kn inače košta ovaj popravak.
Majstor ode, kad netko drugi zvoni za vratima. Susjeda. Nosi ručak, Grašak, mrkvica, piletina i noklice. Mljac! Previše je skuhala, pa kaže - da ne propadne...Neće! :)))))
Završim s ručkom - kad profesor s Veterine. "Ljubica je pripremila za vas povrće, pa bi ako je u redu navratio sutra i donio vam..." Može! :)))))Rajčice, slata i sl. stižu sutra ----))))))

I eto još jednog, na kraju - dobrog dana...Ljub!

- 22:50 - Komentari (21) - Isprintaj - #

Za Miu i mene

. . Za Miu hrana, za mene ogrozd. Ljub!

- 00:05 - Komentari (16) - Isprintaj - #

nedjelja, 07.08.2022.

VauLand

VauLand, zabavno rekreativni park za pse. Tamo ćemo uskoro Mia i ja.



Iako je vruće, i dalje nastavljam s čišćenjem. Dnevni boravak - tu su knjige....:)))) Nema za baciti gotovo ništa....Ali, treba knjige posložiti, obrisati prašinu....Vratiti na mjesto..:))))

Što se tiče proslave Oluje, majstori smo kvarenja svega lijepog u tome danu. I ove godine na obljetnicu Oluje članovi 9. bojne HOS-aokupili su se u Kninu uzvikujući pozdrav "Za dom spremni". Čemu to?! Kad vidim Skeju, odmah mi na pamet padne Balašević i :
"Nešto pre fajronta prišla mi tipčina
s onim hitlerskim brčićima
pečatnim prstenom, kravatom labavom
da časti oduševljen zabavom..." :((((( (Čovek za kog se udala Buba Erdeljan)

Smrt novinama Vladimira Matijanića - a što reći?! :(((((( Strašno! :((((( No, naravno najglasniji su oni, koji su napadali ljude, koji se nisu cijepili - ne pitajući za njihove razloge. Gospodin Matijanić je primjer, da se neki ljudi naprosto NE MOGU, a ne da ne žele - cijelpiti se.....Meni je očajno slušati da se MORA cijepioti, jer na primjer ni ja ni moja mama se ne možemo cijepiti. I što ćemo sad?! Mama bi odmah umrla......Da ne objašnjavam dalje.....:((((((( Nikada nikome nisam išla na blog i nagovarala nekoga (bilo koga!) da se cijepi ili ne cijepi....Ali, ja - koja nisam protiv cijepljenja - sam bila napadana. Zadnji put - nisam antivakser, a svatko neka priča što god hoće....

Ljub!







- 22:15 - Komentari (18) - Isprintaj - #

petak, 05.08.2022.

Nešto malo drugačije....

Danas smo se Mia posebno :)))))), a i ja družile s jednim influencerom, Markom Vuletićem. Čovjek ima 273.000 pratitelja na Instagramu. Djevojke prilaze i traže fotografije... Ja umirem od smijeha u sebi - jer je on meni moj Marko i gotovo...No, dobro. Želim reći, nisu ni svi influenceri grozni....ima i onih dobrih...:)))))) Dakle, fotke... Marko je, kako smo već rekli, dobrica i - nikada ne dolazi praznih ruku.... Ovo je za Miju... A torbica sa njegovim likom za mene. A da vidite trenirke na kojima piše nije dobro ...i muške i ženske.....To ja zovem - biznis....Na žalost, nemam tu sposobnost prodati se...Mia uživa u čitavoj igrački....i to je najbolje i najvažnije. Navečer- ponovo Tanyoor...Pa kad su odlični..... Čips od batata i pjesmica od špinata.....Raviolli u umaku. Svinjetina sa umakom od šljiva - ozbiljno ukusno i dobro.....Za atmosferu su se pobrinuli: duo Trx.... Na kraju sam uzela i desert, potpuno bespotrebno....Bilo je previše..... Ljub!!!

- 00:09 - Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 04.08.2022.

Za sutra....

. Mjesni odbor zapalio svijeću za pale hrvatske branitelje. Pozdrav!

- 22:29 - Komentari (15) - Isprintaj - #

srijeda, 03.08.2022.

Bratislava. Moja Bratislava. Ili ipak - London?!:)))

Trebalo mi je malo odmora. Da sve procesuiram u glavi.
Ne možete pomoći svima, ne možete svima biti rame za plakanje, ne možete spasiti cijeli svijet, ne možete baš svaki dan činiti lijepa djela i iskorak. Darujte osmijeh, dajte životinjicama vode, iznenadite nekoga sitnim znakom pažnje....Kada počnete sumnjati da je sve uzalud, jer niste uspjeli sve što mislite da morate, tada je trenutak da se sjetite što ste do sada već učinili. Pohvalite sebe na na trudu i volji, slavite sitnice i znakove dobrote. To što ste već zaboravili na svoje bilježnice dobrih djela iz nižih razreda životne škole, ne znači da nisu arhivirane. Samo nastavite svijetliti. Netko će već vidjeti svjetlo i na svom putu....
Danas sam bila na dvije kave. Jedna kava - moja Anne, i to uvijek pršti od smijeha i zabave, priča i kave i sladoleda...:))))
Druga kava - jedan moj prijatelj, dragi prijatelj. Infuencer, kažu...Ima 276 tisuća pratitelja. Za vrijeme kave prišle su mu tri djevojke, da se slikaju s njim.....Meni malo smiješno, kao kad sam s Brenom - kad prilaze, žele se slikati i komunicirati....Jer oni su za mene - samo dragi prijatelji....Moji su....Dragi su...Pametni su....Marko ima 23 godine, hej! A mene fascinira kad kaže:eto, deset dana sam bio u Londonu. Onda s prijateljima malo do Grčke. Pa Pariz...Aaaaaaa, bio sam Ti u Bratislavi.....Smijem se od uha po uho. "I kako Ti se svidjela Bratislava?" "Divno, divno. Idući put ideš kao moj vodič." Super!!!!!
Znači, ja moje moje ljude gledam na taj način. Ne kroz interes, gluposti...:(((( Meni se sviđa da mogu s takvim ljudima mogu divno komunicirati, da su lucidni i zanimljivi, i da su pravi prijatelji - za mene....Jer se volimo, jer se razumijemo, jer nisu ljubomorni, jer su uspješni, a opet čvrsto s nogama na zemlji......
Čišćenje traje i dalje :))))) Mislim da ću imati "novi" stan kad sve posložim.:))))) Već sada mi se sviđa. I već sada se daleko lakše diše!

Današnji doručak:



- 23:40 - Komentari (18) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 01.08.2022.

Juhiuuuuu! :)))))

Lijek stigao!!!! Mama je još jutros dobila lijek; sestra otišla po njega do liječnice....Sve pet!!!!! Sretna, najsretnija!!!!!!!! Odmah se lakše diše...
Sredila sa zadovoljstvom balkon, i opet je bilo dosta toga za baciti...Oprala balkon - ma, stan je zakon! :)))) Još me čekaju knjige - njih ni u ludilu ne bacam :)))), samo slažem...
I ormari - odjeća....E, to će biti pravi izazov. Ali, imam "lijek" i za to - nekoga ću obradovati. Na Faceu sam našla grupu za moj kvart - Sharing is caring - pa se uključila. Kome bude trebalo, doći će po neke lijepe haljine ili slično - a koje su broj 36, pa ih ja više ne mogu nositi. Nosim broj 38. I jedino ću ostaviti jednu prekrasnu haljinu, maminu, u koju još ne stanem - ali potrudit ću se! :))))) Prekrasna čipka....Poslikam!
Ljub!

- 21:44 - Komentari (20) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2022 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Travanj 2024 (18)
Ožujak 2024 (24)
Veljača 2024 (18)
Siječanj 2024 (20)
Prosinac 2023 (25)
Studeni 2023 (26)
Listopad 2023 (28)
Rujan 2023 (16)
Kolovoz 2023 (18)
Srpanj 2023 (22)
Lipanj 2023 (30)
Svibanj 2023 (27)
Travanj 2023 (28)
Ožujak 2023 (26)
Veljača 2023 (23)
Siječanj 2023 (24)
Prosinac 2022 (25)
Studeni 2022 (26)
Listopad 2022 (29)
Rujan 2022 (25)
Kolovoz 2022 (22)
Srpanj 2022 (22)
Lipanj 2022 (21)
Svibanj 2022 (28)
Travanj 2022 (29)
Ožujak 2022 (25)
Veljača 2022 (24)
Siječanj 2022 (25)
Prosinac 2021 (23)
Studeni 2021 (24)
Listopad 2021 (28)
Rujan 2021 (26)
Kolovoz 2021 (29)
Srpanj 2021 (31)
Lipanj 2021 (22)
Svibanj 2021 (28)
Travanj 2021 (28)
Ožujak 2021 (22)
Veljača 2021 (28)
Siječanj 2021 (14)
Prosinac 2020 (27)
Studeni 2020 (23)
Lipanj 2018 (1)
Opis bloga