OBRANA I ZAŠTITA OD GLUPOSTI

ponedjeljak, 08.08.2011.

DRUG MILICAJAC against POLICAJAC

Ima sam 10 godina kad smo ćaća i ja jurili preko 45 km/h u „crvenom zmaju“...fići. Ja sam morao sjediti otraga jer sam bio mali mada sam već tada skoro bio višlji od ćaće. Jurili smo jednom od milion i 200 ravnica koje vode do našeg sela. Ja sam stalno gleda kako ćaća šalta iz druge u treću i tu i tamo iz treće u četvrtu. Pomno sam pratio kad stišće kvač´lo a kad gas. Onda je ćaća dreknijo iz sveg glasa:
- ENO GA BOGTEMILIJEBA!!!!
Ja nisam zna ni koga evo ni što ga evo, a on nastavi:
- Nemoj da te čujem da išta pričaš pičkat materna divlja…esi me čuo?
- Jesam ćaća.
Ćaća je usporava a ispred nas se odjednom ukazao „plavi zmaj“ sa plavom rotirkom na krovu. Bio je to avto od druga milicajca. Ja sam se sav ozario od sreće…pa to je drug milicajac a i sam sam htio biti milicajac.
- Ćaća pa to je milicajac!!!! - oduševljeno sam vrištao
- Šuti pičkat materina, ne rade mi ljevi žmigavci!
Ćaća je zakočio a ja sam se gurao da vidim druga milicajca. Bio je krupan i imao je brkove…doduše, nisam vidio ni jednog koji nije imao brkove. Imao je bijelo remenje oko sebe i one bijele pizdarije na podlakticama.
- DOBAR DAN DRUŽE! -progrmi drug mil´cajac ka sveti Ilija gromovnik
- Dobar dan druže! – reće ćaća a čujem mu u glasu da se usra
- DRUŽE…JESTEL ŠTO PILI!?
- Ama ni kapi. Evo malog vodim iz bolnice. – viče ćaća a ja razmišljam kako laže. Popio je 2 pive jer je u bolnici naiša na nekog iz sela pa njih dva po pivama dok sam ja broja muve u hodniku.
- NISTE NIŠTA PILI!?
- Nisam malogami!
Ode drug milicajac do svog avta a ja se preklopim preko sica i kažem ćaći:
- Lažeš ćaća…popio si dve pive…saću te reći drugu milicajcu!
- Aj reci, ima da ti kosti polomim…aj probaj pičkat materna da ti sunašce žareno jebem! Sjedi nazad dok te nisam izdeveta ka magare!!! Neš kuć živ doć!!!! Jat kažem!
Eto druga milicajca nazad a ćaća sve gleda u mene.
- DRUŽE IDEMO KONTROLA SVJETALA…NA MOJ ZNAK IMA DA UPALIŠ DUGA PA KRATKA.
Sjetim se ja, nije mi ćaća htio kupit čokoladu u bolnici. Reka mi je da koju će mi pičku maternu čokolada jer da će mi svi zubi poispadat van i da ću biti ka stari deda škrbavih zuuuba. Zna sam da me mulja. E reko sad ću ti vratiti!
- DRUŽE MILCAJAC…REKA ĆAĆA DA MU NE RADE LJEVI ŽMIGAVCI – rečem ja i vratim se nazad na sjedalo
- O jebaćuti milu majku – reče ćaća ka iz topa a drug milicajac reče:
- DRUŽE JEL TO ISTINA!?
- Pa…pa…pa… - muca ćaća ka guvrener Rohatinski
- DRUŽE PALIDE LJEVE ŽMIGAVCE DA TO ODMA PROVJERIMO!!!
Nema što ćaća nije popalio i pogasio. Od svjetala, žmigavaca, brisača, štop svjetla, rikverc svjetla…hm…mislim da je to i sve na fići. Nije bitno. Ćaća se sav uznojio ka da je bio na vojnoj vježbi a meni bilo sve zanimljivo…pogotovo pištolj za reverom druga milicajca. Sve je bilo interesantno dok nismo krenuli kući. Onda mi je ćaća jebava sve živo i neživo i da će me, kad dođemo kući, preb´t ka vola u kupusu. Odera ga drug milicajac za žmigonju a meni bilo drago – nije htio kupit čokoladu, eto ti sad.
E sad…čemu ovaj tekst. Pa to je recimo bio drug milicajac kojeg se svatko bojao. Doduše ja ne, al ćaća i njegovi prijatelji da. Drug milicajac je bio bog i batina. On ti je momentalno krojio sudbinu i to na licu mjesta. Pendrečili su di su stigli i koga im se prohtjelo. Valjda je bilo, ko ispendreči više ljudi dobije veću plaću!? – ne znam.
A danas?
Danas ta naša policija nosi samo ime policija. Imaju oni i pendreke i pištolje ka i drug milicajac…al ovaj naš policajac treba izreći 44 usmena upozorenja da izvuče pendrek…izvlačenje pištolja graniči sa sajens jebenim fikšnom, tako da bi im bilo bolje da nosaju pištolje na vodu. Jeste primjetili da kad nekog i ispendreče, onda novine drugi dan UUUVIJEK napišu da je taj koji je dobio po tamburi, žrtva.!!!! Uvijek – „Istukli nevinog mladića!“…a to obično bude lokalna budala za koju cijelo selo, mjesto, grad, znaju da je budala...al uglavnom – ON NEVIN BIO. Ma nevin moj kurac. I onda što? – suspendiraju tog policajca. I onda što? – Svaki sljedeći policajac razmišlja da će i on biti suspendiran ako udari „nevinog“ a ko će onda platiti ratu kredita. I onda što? – I onda imate hrpe okuraženih i ohrabrenih budala koje znaju da im nitko ništa neće, pa rade pizdarije. Aj reci da nije tako? Pa el ga opizdi po glavi – drugi dan u „24 sata“ – „POLICIJA ISTUKLA SLUČAJNOG PROLAZNIKA, snimio čitatelj...500 kn nagrada“…a SLUČAJNI PROLAZNIK je SLUČAJNI ka što je moj Ibro sa gradilišta u rodu sa engleskom kraljicom i onim njenim blentavim sinom, princom (en ti princa takog) Čarlsom.
Image and video hosting by TinyPic
Pa pogledajte malo po kvartu? – takvog SLUČAJNOG i NEVINOG odmah snimiš…hoda ka da je oslobodio Knin il u najmanju ruku ka da je bodigard od Fifti jebenog Senta. I jebi ga…policajac se ne usudi jer odmah će ga snimiti čitatelj koji će dobiti 500 kuna…NEVINI će dobiti odštetu a društvo bogatu budalu…a policajac? – suspenziju sa obavijesti da mu je tečaj švicarca sa današnjim danom 7,00 kn.
Pa ti pjevaj borbene.


08.08.2011. u 19:50 • 27 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2011 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Obrana i zaštita od gluposti